Krydderpigen

Progestaron-Gel - Hjælp

9 indlæg i dette emne

Hej piger

I dette behandslingforsøg har jeg fået Crinnon ( tror jeg det hedder) - Altså progestaron-gel. Jeg stoppede med dem torsdag.

Jeg forventet mens i onsdag, mennden er ikke kommet. Jeg har haft mens-agtige smerter siden i tirsdags - på samme måde som da jeg var gravid først på året.

Mine tests er negative - synes jeg har kunnet ane noget meget meget svagt på den ene test, men slet ikke nok til, at jeg tror på en graviditet.

Nu til spørgsmålet: kan brugen af gelen medfører en forsinket mens??

Knus

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pas. Du får ikke taget BP der hvor du er i behandling? jeg fik crinone i vores første friske forsøg, der tog jeg sidst gang om morgene inden BP, den var positiv, og havde ikke blødt. Jeg ved ikke om den kan forsinke mens. Men måske din cyklus kan være blevet forlænget af behandling? Hvad er du i af behandling? IUI, ivf eller ICSI?

Jeg krydser fingre for testen udvikler sig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i IUI - det er vores 3. forsøg, men første gang jeg får Crinone.

 

Min cyklus er meget stabil på 27 dage - så det er ikke en "normal" forsinkelse for mig.

 

Jeg sætter lige et billede ind af den test, som jeg synes gav en svar streg.

 

Mette :)

post-7382-0-46908800-1435415446_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt: - På Trianglen tager de ikke BP ved IUI før mens er udeblevet længere tid.- Men vil tro en uge er "nok" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved, så kan progesteron som fx crinone eller Lutinus godt tilbageholde en blødning selv om man ikke er gravid. Jeg kan dog godt se en svag streg på din test. Så jeg håber rigtigt meget for dig! Hvor langt er du nu? 4+3?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg kan ane noget, om det er en begynde streg måske, ved jeg ikke. Jeg kender ikke noget til IUI, er selv i ICSI. Jeg ville tage kontakt til dem på mandag, og forhører om en BP :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har googlet lidt på det inden jeg oprettede dette emne - men enhver ved jo, at BK-brugere er klogere end Google og resten af verden :) - Men Dr. Google siger, at 1-2 dages forsinkelse er normalt, så det kalkulerede jeg lidt med. - Synes bare 4 er meget.

 

Jeg vil tro, at jeg vil være 4+3 i dag, ja. - Da jeg ventede Clara i sin tid kunne jeg faktisk først teste en svag positiv netop på 4+3 - Men da jeg blev gravid i februar, testede jeg svagt positiv et par dage i forvejen og klart positiv på selve dagen.

 

Jeg håber, håber, håber, at jeg bare et langsom i optrækket mht. udviklingen af HCG.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK er super :glad jeg håber for dig, det er en slow starter med HcG :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja, BK er fyldt med kloge hoveder :D

Hmm.... Jamen, så kunne vi da godt håbe på, at det bare er en langsom starter :) Det passer jo med dine tidligere erfaringer. Ved mine tre gennemførte IUI forsøg fik jeg mens henholdvis 14, 16 og 16 dage efter inseminationen, og jeg fik ikke progesteron. Aner ikke om dette er repræsentativt. Men hvis du ikke er gravid, så kan mens vel godt være forsinket et par dage blot pga IUI'en og så et par ekstra dage oveni pga crinonen. Og sidste mulighed er også en bio, som du skriver.

Men puha, sikke en limbo at være i. Kan godt forstå, hvis du er fortvivlet eller forvirret. Håber virkeligt, det bare en lidt langsom starter, og du står med en super fin positiv test inden for de næste par dage :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER