SweetAim82

Meget lys blødning 5+2 - hjælp

6 indlæg i dette emne

Hej alle,

Ja så sidder jeg her og er ved at gå i panik. Har været gravid en gang før, men denne graviditet endte i en nedvisne abort. Jeg fandt den gang forholdsvis sent ud af at jeg var gravid da jeg havde blødt og fortsat blødte en gang i mellem i sær ved toiletbesøg. Ved tidlig scanning i uge 6 konstaterede man at fosteret ikke var helt så stort som det burde være, men vi skulle se tiden and ved næste scanning enige efter var der liv og fosteret var vokset, men de var fortsat bekymret ved 3. Scanning var der ikke liv og en abort blev sat i gang.

Havde som sagt blødninger og blodet var forholdsvis mørkt. Det kom som skrevet som oftest bed toiletbesøg og var rigtig neget når jeg var stort på toilettet.

Nu er jeg så gravid igen efter IUI jeg er 5+2 og har overhovedet ikke så meget som pletblødt. Her til formiddag skulle jeg så på toilettet og jeg havde hård nave(undskyld detaljer) og da jeg så tørrer mig er der noget meget lyserødt blod, blandet ned udflåd på papiret, jeg tørrer mig en 3 gange og til sidst er det væk. Det er tydeligt at blødningen kommer fra underlivet. Jeg går meget i panik og bliver rigtig bange. Har været ude at tørre mig bare en masse gange siden og der er ikke noget på papiret nu,men er nu rædselsslagen for at gå stort på toilet.

Jeg har ingen smerter som sådan andet en lidt hen over lænden og så har jeg haft noget muren den sidste uge, men har bare forbundet det med at det hele er ved at give sig. Har jo prøvet en abort, så ved godt hvor de smerter sidder og hvordan de føles, og sådan har jeg det slet ikke,

Ja jeg er egentlig bare i panik og ved ikke helt hvad det er jeg gerne vil vide herinde, men måske lidt erfaringer og hvad en læge eller fertillitetsklinikkenevt, kan gøre for at give mig lidt ro.

På forhånd tak og beklager at indlægget blev langt

SweetAim

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Sweetaim

Jeg er lige så langt henne som dig, og jeg har også hård mave. Jeg tænker sådan på, om du evt. kunne ha' fået en lille rift bagi ifm. det store toiletbesøg, så den lyserøde farve kom derfra og ikke fra underlivet? Beklager detaljerne, men hvordan skal jeg ellers forsøge at berolige dig:-) Jeg håber, at din klinik vil se dig snarest og fx tage blodprøve for HcG og scanne dig, så du kan få ro på.

Jeg ønsker dig en god graviditet!

Guldpigen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sweetaim

Jeg er lige så langt henne som dig, og jeg har også hård mave. Jeg tænker sådan på, om du evt. kunne ha' fået en lille rift bagi ifm. det store toiletbesøg, så den lyserøde farve kom derfra og ikke fra underlivet? Beklager detaljerne, men hvordan skal jeg ellers forsøge at berolige dig:-) Jeg håber, at din klinik vil se dig snarest og fx tage blodprøve for HcG og scanne dig, så du kan få ro på.

Jeg ønsker dig en god graviditet!

Guldpigen

Hej guldpigen.

Tak for dit svar. Kontakter i hvert egen læge i morgen i forhold til at få målt hsg og for at høre hvad hun tænker.

Er næsten sikker på at blødningen ikke kommer fra en rift bagi, men kan selvfølgelig ikke være 100% sikker.

Og nu kan jeg så også bare psyke min krop til alt mulig og det er det der er så skræmmende, for det er svært at skille ad, hvad der er hvad. Men tager i hvért fald kontakt til egen læge i morgen,

Har lige været ude og tisse bare og der var der overhovet ikke noget på papiret igen.

Også rigtig god graviditet til dig,

SweetAim

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere dig noget, men jeg vil nu være ret sikker på at det bare er pga en sart slimhinde, som har blødt en lille bitte smule i forbindelse med toiletbesøget.... Det lyder meget ufarligt :kram2

Men kan godt forstå du lige vil have fat i klinikken eller lægen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere dig noget, men jeg vil nu være ret sikker på at det bare er pga en sart slimhinde, som har blødt en lille bitte smule i forbindelse med toiletbesøget.... Det lyder meget ufarligt :kram2

Men kan godt forstå du lige vil have fat i klinikken eller lægen :kram2

Hej troldemor.

Det satser jeg også på at det er, det er jo bare fordi man har været igennem det andet forløb man lige går i panik. Men starter med lægen i morgen tidlig og hører hvad hun siger.

Men tak for svar og kram

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sweetaim...

Da' jeg var præcis lige så lang henne som du er nu, havde jeg nøjagtig den samme slags lyserøde blødning, og da' det kun var ved et enkelt toiletbesøg med hård mave, så beroligede jeg mig selv med at jeg nok bare havde trykket lidt for hårdt, og at det heldigvis ikke var frisk mørk rød.

Tænkte også at det måske kunne være fra da' ægget har sat sig fast eller fordi kroppen ville ha' haft mens nogle dage før dette tidspunk, og det var lige præcis de 2 ting som hun på fertilitets klinikken også mente det muligvis kunne være, og baby havde det fint ved scanningen ☺

Så jeg håber at det er præcis det samme med dig.

Kæmpe knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER