Didda

Erfaringer - ny i behandlingsverden

285 indlæg i dette emne

Haha... Det er da også træls med så mange sædprøver.... Tak for svar, det var dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber I holder humøret højt, og så er der pludselig svar på de blodprøver :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu tager jeg det meget let og tænker, at det er jo vigtigt, at vi får svar... Så det går meget godt og gør mit for, at holde gejsten oppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Det er den rette indstilling, det er vigtigt med svar, så har I noget at forholde jer til :) :kram2

Ved du hvordan I får svar på prøverne? Samtale eller brev? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brev med svar men hvor vi bliver kaldt ind til samtale. Der skal vi snakke om ICSI...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en tid med til samtale i brevet måske? Lad os håbe det er en tid hurtigt efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er der... Forhåbentlig hurtigt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, meget meget hurtigt :goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til jer også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til jer også

Tak sweety :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I har haft en god weekend og holder humøret højt indtil I får svar :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft julehygge med min familie i går, hvor der blevet lavet juledekorationer. Så det har været rigtig hyggeligt.

Årh, jeg synes nu tiden går alt for langsomt lige nu - synes ikke det kun var i mandags manden fik taget blodprøve... :shooter Så det går ikke skide godt med den dumme tålmodighed lige ... Men forhåbentlig bliver det snart bedre... Måske det også var fordi vi hygge så meget med min lille nevø i går...

 

Hvordan går det hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft julehygge med min familie i går, hvor der blevet lavet juledekorationer. Så det har været rigtig hyggeligt.

Årh, jeg synes nu tiden går alt for langsomt lige nu - synes ikke det kun var i mandags manden fik taget blodprøve... :shooter Så det går ikke skide godt med den dumme tålmodighed lige ... Men forhåbentlig bliver det snart bedre... Måske det også var fordi vi hygge så meget med min lille nevø i går...

 

Hvordan går det hos jer?

Det lyder så hyggeligt :kuller det gør på ingen måden tingene nemmer når der der småbørn omkring en, det kan gøre SÅÅÅÅ ondt, kender det så godt :kram :kiss

Hvis vi siger I skal venter i 4 uger, så er 1 gået i morgen, 3 to-go :kram

Kan godt forstå det er opslidende med ventetid. Håber I holder sammen, og nyder hinanden indtil svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere gange i går kiggede vi på hinanden, når nevøen gjorde de mest søde ting... Synes egentlig ikke det var så hårdt mere "århh vi glæder os til at få sådan en lille charmetrold". Vi har så meget lyst til at tilbringe tid med den lille gut. Tror det får os til at tænke, at alt den ventetid og kamp er det hele værd. Så på en eller anden måde sætter vi mere pris på vores kamp, hvis du forstår hvad jeg mener... Min far ringede også fra Grønland i går for at høre, hvordan det går med projekt "barnebarn" :kuller

 

Selvom vi nyder vores tosomhed efter bedste evne, så glæder vi os sådan til 2 dejlige streger viser sig. Så kan vi rigtig nyde tosomheden, når vi ved, at der kommer en dejlig "pakke" om 8 måneder...

 

3 uger... Det lyder ikke så meget, men når jeg så tænker på, at det er 21 dage... Arh?!? Har overvejet, at ringe til klinikken når der er gået lidt over 2 uger. For kan pludselig forstå på manden, at da han fik taget prøven spurgte han, om hvor længer der ville gå inden svar - "er det 5 uger?", så svarede hun blot ja, men han er ikke helt sikker på, at hun ikke bare svarede "ja", da det var det nemmeste. Da hun ikke er en del af en fertilitetsklinik er vi kommet i tvivl om, hvorvidt hun egentlig kender noget til det... Men nu vi lige se tiden an, men hvis min tålmodighed overmander mig, så kan det godt ske, at min telefon finder vej til mit øre? :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk på at 1 ud af 4 uger er 25% og det er jo faktisk ret meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også fuldstændig rigtig... Hvorfor bliver tingene mere overskuelige når blot man sætter det i den rigtig kontekst...? Godt at der er nogle, som kan hjælpe med at få den dumme utålmodighed gjort lidt til skamme og tænke i andre baner  :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere gange i går kiggede vi på hinanden, når nevøen gjorde de mest søde ting... Synes egentlig ikke det var så hårdt mere "århh vi glæder os til at få sådan en lille charmetrold". Vi har så meget lyst til at tilbringe tid med den lille gut. Tror det får os til at tænke, at alt den ventetid og kamp er det hele værd. Så på en eller anden måde sætter vi mere pris på vores kamp, hvis du forstår hvad jeg mener... Min far ringede også fra Grønland i går for at høre, hvordan det går med projekt "barnebarn" :kuller

 

Selvom vi nyder vores tosomhed efter bedste evne, så glæder vi os sådan til 2 dejlige streger viser sig. Så kan vi rigtig nyde tosomheden, når vi ved, at der kommer en dejlig "pakke" om 8 måneder...

 

3 uger... Det lyder ikke så meget, men når jeg så tænker på, at det er 21 dage... Arh?!? Har overvejet, at ringe til klinikken når der er gået lidt over 2 uger. For kan pludselig forstå på manden, at da han fik taget prøven spurgte han, om hvor længer der ville gå inden svar - "er det 5 uger?", så svarede hun blot ja, men han er ikke helt sikker på, at hun ikke bare svarede "ja", da det var det nemmeste. Da hun ikke er en del af en fertilitetsklinik er vi kommet i tvivl om, hvorvidt hun egentlig kender noget til det... Men nu vi lige se tiden an, men hvis min tålmodighed overmander mig, så kan det godt ske, at min telefon finder vej til mit øre? :oops

Syntes det ville være fint hvis den telefon fandt vej :lol

Hvor dejligt din far ringede hjem for at høre til projektet :kuller

Dejligt I glæder jer og ser positivt på ventetiden:) den er den rette indstilling :kram

God idé med 25% det er en god måler :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må jeg se, hvordan telefonen arter sig :lolhit engang imellem lever den sit eget liv

Det var så sødt, at han lige måtte høre hvad status var :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Telefoner lever sit eget liv, sådan er det bare :lolhit

 

Dejligt din far ringer for at høre til det :kuller

Arbejder han deroppe eller bor han der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejder og bor eftersom han kun kommer hjem til sommer og jul. Det er for dyrt at rejse hjem flere gange. Han håber dog ikke at skulle tilbage i det nye år, men det kræver jo også at der er et job i DK...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejder og bor eftersom han kun kommer hjem til sommer og jul. Det er for dyrt at rejse hjem flere gange. Han håber dog ikke at skulle tilbage i det nye år, men det kræver jo også at der er et job i DK...

Det må ikke være sjovt han er helt deroppe :(

Hvad laver han deroppe hvis jeg må spørge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan man ikke påstå. Han er smed og VVS'er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan man ikke påstå. Han er smed og VVS'er...

Lad os håbe der kunne blive arbejde til ham her. Det håber jeg for jer alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil være rart... Han har efterhånden været ude en del år, så der er noget hjemved som presser på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil være rart... Han har efterhånden været ude en del år, så der er noget hjemved som presser på...

Er dine forældre skilt? Kan godt forstå det ville være dejligt at få ham hjem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER