Didda

Erfaringer - ny i behandlingsverden

285 posts in this topic

Nej jeg er uddannet ejendomsmægler

Vildt hyggeligt! Sad med ham stille og rolig i sofaen og hyggede mens han fik en tvebakke og tygge i...

Nåhhhh, den havde jeg selvfølgeligt ikke lige luret, du var mægler :) trist der ingen kom til fremvisning! Syntes desværre man tit hører om det. Havde en lejlighed der var fremvisning på 2 søndage, og der kom aldrig et øje! Hyggeligt med din nevø :7himmel

Det er jo heller ikke til at vide. Det er oftest sådan med åbent hus. Men ønsker sælger det, så er vi selvfølgelig med på den...

Vildt hyggeligt. Så lå den lille ballademager og puttede ind til mig imens. Der blev også sludret en del.

Annonce ♥

Det er jo heller ikke til at vide. Det er oftest sådan med åbent hus. Men ønsker sælger det, så er vi selvfølgelig med på den...

Vildt hyggeligt. Så lå den lille ballademager og puttede ind til mig imens. Der blev også sludret en del.

Nogle gange må det også være lidt rart for dem der skal kigge at man kan dumpe ind, uden der står en og venter på man kommer, tænker jeg:) lidt mere uformelt:)

Der er ikke noget bedre end en lille prut der vil putte :7himmel hvor gammel er han? Hvis jeg må spørge!

Annonce ♥

Han er et år og kravler rundt.. Han er ikke begyndt at gå endnu...

Annonce ♥

Han er et år og kravler rundt.. Han er ikke begyndt at gå endnu...

Åhhh, hvor hyggeligt :7himmel

Annonce ♥

14 dage før vi får svar på sædanalysen...

Så har jeg lige fundet ud af IVF er lukket for tilmelding fra d. 26/10 til 29/11. Og jeg forventer mens d 24/11. Så nu håber jeg inderligt, at mens bliver forsinket - det er vidst første gang jeg ønsker det...

Annonce ♥

14 dage før vi får svar på sædanalysen...

Så har jeg lige fundet ud af IVF er lukket for tilmelding fra d. 26/10 til 29/11. Og jeg forventer mens d 24/11. Så nu håber jeg inderligt, at mens bliver forsinket - det er vidst første gang jeg ønsker det...

Åhhhhh, havde helt glemt det var i dag. Øv det var længe. Vi hepper for forsinket mens, selv det ikke er noget man normalt ønsker sig, som du siger :) hvorfor mon de har lukket lige der?

Annonce ♥

Der er også så meget andet at have styr på :-)

Krydser finger! Det vil for en gang skyld være dejligt... Tror der er lukket for tilmelding til behandling fordi man kommer til at ramme juleferien når der skal ske scanning eller ÆU eller ÆO... Det er den eneste forklaring jeg kan komme på.

Annonce ♥

Der er også så meget andet at have styr på :-)

Krydser finger! Det vil for en gang skyld være dejligt... Tror der er lukket for tilmelding til behandling fordi man kommer til at ramme juleferien når der skal ske scanning eller ÆU eller ÆO... Det er den eneste forklaring jeg kan komme på.

Syntes bare det er tidligt at lukke for behandling, ved så godt de åbner igen, men det er jo selvfølgelig 4 uger ud i fremtiden man skal nogle ting derude :)

14 dage er også øv lang tid at vente på svar.

Krydser finger for jer:)

Annonce ♥

Jeg synes også det er tidligt... Tanken om at vente med behandling til januar er ulideligt lige pt, selvom jeg forsøger at sige til mig selv, at andre har ventet længere. Men det hjælper ikke rigtig. Vil så gerne i gang! Arh... Hvorfor skal det være så svært. Havde jeg dog bare et anti-baby-tanker knap...

14 dage er lang tid, men vi kan jo ikke bruge svaret til noget før alligevel.

Annonce ♥

Jeg synes også det er tidligt... Tanken om at vente med behandling til januar er ulideligt lige pt, selvom jeg forsøger at sige til mig selv, at andre har ventet længere. Men det hjælper ikke rigtig. Vil så gerne i gang! Arh... Hvorfor skal det være så svært. Havde jeg dog bare et anti-baby-tanker knap...

14 dage er lang tid, men vi kan jo ikke bruge svaret til noget før alligevel.

Hvor længe har I egenligt været i gang, hvis jeg må spørge? Det er heller ikke en sjov tanke at skulle vente til januar, men hvis man ved at der venter et forsøg i Januar hjælper det så ikke? En potientel chance for at blive gravid:)

Annonce ♥

Oktober sidste år, så det er jo sket ikke længe... Vi har bare været klar virkelig længe, men har hele tiden udskudt det, da jeg gerne ville færdiggøre min uddannelse. Tror min manglende tålmodighed hænger sammen med, at jeg havde sat mig i hovedet, at vi kom i gang i år fordi vi var til 1 samtale i september... Det er jo også virkelig dumt. Men af en eller anden grund er jeg ikke altid rationel i dette projekt... Vi ville også allerede være i gang, hvis de ikke ville have en analyse igen 3 måneder senere.

Annonce ♥

Vi var i samme situation sidste år. At vi lige ramte juleferien så vi måtte udskyde til januar.

vil sige at du skal NYDE den sidste tid. Hygge med juleprojekter, kagebagning osv

Drikke til nytår og fejre det i stor stil.

Og ved godt det er svært fordi man bare SÅ gerne vil i gang men det er du jo også snart. Januar er lige om lidt ;)

Og hvis du er ligeså heldig som os sidder du med en baby i armene, gylp i håret og en kæmpe stak vasketøj om et år :p

og ingen overskud til julebag ;)

Annonce ♥

Jeg vil gøre mit bedste... Nogle dage er også bedre end andre. Glæder mig bl.a. til julefrokost, hvor jeg kan drikke mig fuld, hvis det er det jeg har lyst til. Husker også at nyde min mand, så længe han kun er min ;)

Januar er jo om lidt. Så må vi håbe det sker i første omgang (lidt dagdrømmeri er vel tilladt)

Det ville da være fantastisk at sidde sådan om et år!

Annonce ♥

Jeg vil gøre mit bedste... Nogle dage er også bedre end andre. Glæder mig bl.a. til julefrokost, hvor jeg kan drikke mig fuld, hvis det er det jeg har lyst til. Husker også at nyde min mand, så længe han kun er min ;)

Januar er jo om lidt. Så må vi håbe det sker i første omgang (lidt dagdrømmeri er vel tilladt)

Det ville da være fantastisk at sidde sådan om et år!

ja nyd manden! Og at i kan gøre spontane ting ;) nyde et laaaaaaangt varmt bad og en lang lur hvis der er brug for det :p

Vi havde slet ikke regnet med at der skete i første forsøg men det gjorde det og så var man pludselig 2 i en krop ;) og der skulle tages en masse hensyn til baby og til ens krop som pludselig bliver træt af ingenting. Plus kvalme og ondt og manglende søvn og en hel masse andre gener :p

Ikke at jeg har noget stort forbrug men kæft hvor jeg savner at kunne tage en bailey eller en irsk kaffe eller lign. Bare for hyggens skyld.

Så nyd julefrokosten ekstra meget ;)

Og så pøj pøj til januar

Annonce ♥

Det lyder godt med gevinst i første forsøg, men vi satser ikke på det her ;)

Utrolig man kan glæde sig til gener. Kom bare baby! :-D

Jeg vil nyde det i fulde drag... Tusind tak :)

Annonce ♥

Oktober sidste år, så det er jo sket ikke længe... Vi har bare været klar virkelig længe, men har hele tiden udskudt det, da jeg gerne ville færdiggøre min uddannelse. Tror min manglende tålmodighed hænger sammen med, at jeg havde sat mig i hovedet, at vi kom i gang i år fordi vi var til 1 samtale i september... Det er jo også virkelig dumt. Men af en eller anden grund er jeg ikke altid rationel i dette projekt... Vi ville også allerede være i gang, hvis de ikke ville have en analyse igen 3 måneder senere.

Ventetid er aldrig sjov, men Januar er lige om snart:) inden vi ved at det så er det 1 december og så vupti 31/12 og så 1/1-2015 og så blev det Januar :kram2

Annonce ♥

Vi tager den til januar 2015... Jeg har ægløsning nu, så mens viser sit grimme ansigt om 14 dage. Men det er jo også okay... Nu har min krop dog valgt at ligge syg. Knap så fedt...

Annonce ♥

Vi tager den til januar 2015... Jeg har ægløsning nu, så mens viser sit grimme ansigt om 14 dage. Men det er jo også okay... Nu har min krop dog valgt at ligge syg. Knap så fedt...

Øv du er blevet syg:( god bedring :kram2 håber I snart får svar på prøven og en plan for behandling:) er der info møde I skal til?

Annonce ♥

Tak. Er næsten på toppen - nu er det kun halsen, som driller en smule. Men det er intet at pylre over

Annonce ♥

Tak. Er næsten på toppen - nu er det kun halsen, som driller en smule. Men det er intet at pylre over

Intet informationsmøde, så det er rart nok.

Det er lidt sjovt der er forskel fra sted til sted med info møder:)

Dejligt du er ved at være frisk igen :kram

Annonce ♥

Ja. Her er der kun en individuel indledende samtale... Ellers er vi i hvert fald blevet forkert informeret ☺️

Annonce ♥

Ja. Her er der kun en individuel indledende samtale... Ellers er vi i hvert fald blevet forkert informeret ☺️

Tror der er forskellige måde at gøre det på ;)

Annonce ♥

Det tror jeg også... Hvad er status med jer??

Annonce ♥

Det tror jeg også... Hvad er status med jer??

Jah, godt spørgsmål. De er sløve og har en masse hopsa spring. Er ret skuffet over deres behandling. Så er det sagt!

Hvad med jer? :kram2

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now