enirt and

Pletblødning!?

3 indlæg i dette emne

Hej Kvinder. Nu trænger jeg til at få lettet mit hjerte lidt.

 

Jeg fik desværre en ufrivillig abort for snart 8 mdr. siden (jeg var 8+3 da baby gik til og fik en KA)

Det har taget rigtig hårdt på både mig og min kæreste og desværre også på vores forhold.
Det kom så vidt at jeg måtte ende vores forhold men det blev heldigvis aldrig til noget.

Tilgengæld har vi fundet kærligheden igen og årsagen til vores nedture har desværre grundet I at aborten har taget så hårdt på os begge uden vi har ville stå ved det overfor hinanden (vi er desværre begge to opdraget til at være "den stærke", det er vi ved at ligge fra os, da det bestemt ikke har hjulpet os at "lade som om" vi har haft det godt når vi har været dybt ulykkelige over det tidlige tab af baby) Vi har begge to en forælder hver med kræft(min mor kan desværre ikke helbredes) og jeg mistede min momor til kræft d. 3. april 2014. For at sige det mildt har vi sgu været pænt uheldige den seneste tid. Det har heller ikke lykkedes os at blive gravid siden..

 

Men men men, hvordan skal jeg tolke det når jeg ikke har haft en rigtig mens siden 12. Juni, har en cyklus på 30 dage og derfor skulle jeg naturligvis have haft den igen d. 12 Juli. først for to dage siden begyndte jeg at bløde men meget lidt og det gjorde jeg også meget meget lidt I går, I dag er der ingen blod. Har testet for graviditet lige omkring d. 12 men de var negative. Jeg prøver igen I dag og håber på to streger! Men hvad ville I tro det kunne være?

 

Ingen ømme bryster men en kæmpe sult, humørsvingninger, træthed (øget sult og humørsvingninger kommer som regel altid op til min mens) 

 

Håber I vil dele jeres tanker og erfaringer?

Da jeg/vi ikke har lyst til at dele det med min familie og venner før vi er gravide og har passeret 3 mdr.

 

Kys og kram og god weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også en masse murren i underlivet og ondt i lænden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov du har ikke fået nogen svar  :) jamen hvis testen er negativ så kan det jo bare være en laaang cyklus men jeg ville da teste igen :) 

ps ked af jeres oplevelse og flot at i har fundet hinanden igen :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER