super mor til 3

Tur på fødegangen

7 indlæg i dette emne

Hej piger

Så er vi kommet hjem fra fødegangen hvor jeg har ået lavet en hindeløsning, samt kommet på lægekonference i eftermiddag om snarlig igangsætning på grund af mine ryg og nakke smerter.

Jeg var 1 cm åben men har stadig 3 cm livmoderhals, men jordmoderen kunne lige komme til at lave en lille hindeløsning :goodluck så hun har sendt mig hjem og sagt at sex og en god mave ryste tur og lidt held så kommer der gang i lidt.

Nu venter vi på evt veer eller at en jordmoder ringer med en snarlig dato. :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget hos dig :goodluck

Ihh hvor er det spændende!!!!!!!!!!!!!!!! Gør det ondt at få løsnet hinder? Det har jeg aldrig prøvet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det syntes jeg ikke. Kunne da godt mærke t hun rode rundt men det gjorde ikke ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået en dato så nu ved jeg hvor længe jeg skal gå med mine smerter.

Dejligt at vide hvornår vi senest ligger med lillebror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået dato til igangsætttelse? Super spændende!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har :loveshower så hvis jeg ikke går igan snart bliver jeg sat igang i næste uge :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh hvor dejligt for dig :super , jeg skulle også have snakket med min jordemoder igår ang. mine smæter men kørte desværre galt i bilen så vi blev enige om at jeg fik en ny tid i næste uge fordi jeg var så rystet og så ked af uheldet. men håber hun kan gøre noget der :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER