SoBa

En hel dags hud mod hud amning

3 indlæg i dette emne

Er der nogen der har prøvet det? Jeg sidder netop nu på sofaen med mad men og en nøgen -meget varm og svedig- pige på maven der er faldet i søvn med bryster i munden. Normalt er det lugesom vores problem at hun sover mens hun får mad, men idag skal hun bare have lov til at sutte all day. Det skulle åbenbart være med til at stimulere mælkeproduktionen. Har I prøvet der? Og kan man godt lave andet eller skal man bare sidde der og amme? Og hun har det så varmt pga hud mod hud... Men det er hyggeligt!

Tror også jeg vil leje en elektronisk brystpumpe i weekenden for at stimulere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde samme problem som dig, nåede ikke lige at få svaret i den anden tråd. Vi supplerede også med mme efter hvert måltid og så tog jeg to dage i sofaen/sengen med den lille. Det hjalp :loveshower

Derefter gav vi ham mme om aftenen efter amning, men det ville jan kun have en uges tid, så valgte han det selv fra og amningen kørte fint.

Så rigtig god idé med bare at slappe helt af. Det kan være lidt hårdt, der er mange ting man gerne vil, men synes bestemt det er det værd :)

Ps jeg endte faktisk med at lave nogle småting alligevel, tog feks. barnevognen med ud at handle. Tror måske det var min indstilling der gjorde at det virkede -og så fik jeg også mere hvile.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog også en enkelt gang imellem hvor vi bare lå i sengen og hyggede og hun fik lov til at spise og sove som hun ville og jeg bare slappede helt af. Det hjalp virkelig på produktionen. Både at hun fik lov til at sutte som hun ville og at jeg fik hvilet. Jeg lod bare hus og alt andet være og så måtte det vente. Det er virkelig en god måde at få produktionen øget på og samtidig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER