Camillat

Tyngdefornemmelse

5 indlæg i dette emne

Idag er jeg paa en maade lidt oem i den nederste del af maven og har saadan en tyngdefornemmelse, jeg ikke har haft foer. Det traekker godt i ligamenterne, synes jeg ogsaa :blink

Maven er godt nok ogsaa vokset de sidste uger, saa der er vel mere vaegt paa... Det er saa ogsaa ligesom Bettenoks smaa puf er rykket laengere ned, selvom de stadig er til venstre, ligesom igaar. Kan det vaere baby, der trykker forneden idag?

Holder mig lidt i ro idag og har ikke stramt toej paa. Synes jeg kan google mig frem til at det er meget normalt, men alligevel en ny fornemmelse, jeg lige har behov for at faa vendt med jer gaeve medgravide... :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv prøvet det (endnu) men min jordmoder nævnte noget med at babyen godt kunne komme til at føles "tung" forneden. :)

Så jeg tror umiddelbart ikke, at det er noget farligt. :kram2 Men synes da at du skal ringe til lægen, hvis det gør meget ondt, eller hvis du kommer til at bekymre dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke saa meget at det goer ondt, som at det foeles nyt og lidt ubehageligt i det. Men kunne ogsaa lige maerke, at jeg havde gavn af nogle straekoevelser. Det oemme er vist bedst forklarligt med oem i lysken, hvilket maa vaere ligamenterne, som vaerker. De har godt nok bare ikke vaerket saa meget, som de goer i dag, men altsaa... :unsure

Hvis det er blaerebetaendelse, saa kan de se det imorgen, for var inde til blodproeve og urinproeve igaar, forud for naeste jordemoderbesoeg. Skulle godt nok vaere anden gang i mit liv, at jeg har maerket noget til den slags, men ikke umuligt.

Bettenok ligger helt sikkert "nede" og basker rundt, men foeles lidt "lettere" nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også nogengange den der tunge fornemmelse og har haft den et godt stykke tid, så det er nok det samme... det føles nemlig ret ubehageligt i starten, når man ikke er vant til det men efterhånden vænner man sig jo til det, så jeg kan forestille mig det bliver underligt når der ikke ligger en halvtung baby :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også engang i mellem, hvor det ja.. Føles som om maven er tung.. :) Tror faktisk det er når baby putter sig helt nede.. :) Det kan være en halv dag, også forsvinder det.. :) Nogen gange varer det kun et minut..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER