girly1988

Manglende mens til tiden...........Argh...

8 indlæg i dette emne

Ja som i kan se testede jeg igår negativt men har stadig ikke fået mens nu og er i tvivl om hvornår jeg bør teste igen og om der overhovedet er nogen chance tilbage ?

Altså gider jo ikke teste hvis jeg med sikkerhed ved mens kommer men bar for sent.....har hele tiden følelsen af at mens er på vej for det føles ofte som jeg har været vant til på p-pillerne lig inden mens kom....men altså ingen tegn indtil videre....suk... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Såvidt jeg lige husker fra din tråd, så er du kun én dag over tiden, hvilket jo er HELT normalt :) Og du kan også skubbe din mens hvis du tænker for meget over det. :) Jeg skal ikke kunne sige med 100% sikkerhed at du ikke er gravid, men hvis testen var HELT negativ, så tror jeg desværre ikke så meget på at du er heldig i denne omgang. Hvis jeg var dig, så ville jeg lægge testene langt væk, og beskæftige mig med noget helt andet så du forhåbentlig kan slippe babytankerne lidt, så skal mensen nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis os det jeg har gjort siden igår morges har testene ligget gemt væk ( da vores forældre var her og ikke skulle se noget om vores planer )

Og efterfølgende var vi til fest med alkohol og ellers ren hygge hvor tankerne ikk har været der vi snakkede ikk en gang om børn og frem tid såå...

Men ja det er desværre normalt at gå over tid...men det træls når det føles som om det er begyndt men bar ik er det! :( og så håbede jeg på min krop ku finde ud af det efter de p-piller....

og har læst en herinde som gik mange dage over tid og pludselig testede positiv....men ak ja...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre er de der "historier" man hører, som gør at man psyker kroppen til at gå over tid..

Tror desværre du skal glemme historierne, og kigge på dn test og sige NEGATIV = IKKE GRAVID. Så længe testen er negativ, er du IKKE GRAVID.. Jeg ville teste igen næste weekend..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal forsøge at glemme det her lidt- også indse, at langt de fleste kroppe kræver en tilvænning efter p-pille stop. Du skal huske, at din cyklus på 28 dage med pillerne har været styret af hormonerne og derfor var præcis. Det er langt fra usædvanligt, at kroppen snyder og trækker menstruationen efter p-pille stop. Derudover er det vigtigt at du husker, at alle kvinder har forskellige cyklii :) Vejledende hedder det 28-30 dage, men der er ikke noget unormalt i at have en cyklus på 32 eller 35 dage. Jeg tror helt ærligt, at du psyker din krop, selvom du skriver, af du ikke gør, så er det ikke der signal du sender i det du skriver. Jeg ved hvor svær det er at slappe af og lade være med af tænke på det, for det er DET du vil NU! Jeg har selv været der, og det er der utallige andre der har også, så jeg ved udemærket, at det er lettere sagt end gjort. Jeg blev først gravid, da jeg efter næsten et års forsøgen blev så "ligeglad" og egentlig havde opgivet håbet og taget kontakt til lægen mhp. Undersøgelse og evt. Udredning. For ufrivillig barnløshed- den måned stod jeg pludselig med en positiv test. Jeg er slet ikke i tvivl om, at det skyldes at jeg efter den aftalte lægetid osv. Tænkte, at nu måtte tiden råde også ville der forhåbentlig ske noget :) Igen vil jeg også henvise til, at jeg eks. Først fik min mens på dage 33 efter p-pille stop. Derefter stabiliserede min cyklus sig.

Som andre siger, så ville jeg også teste til weekenden i den kommende uge, hvis ikke mens kommer i mellemtiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kommentarer piger... :)

Men har også sat mig i hovedet at jeg ikke er gravid for tror sku ikke på vi er så heldige efter de tests igår og er også afklaret med vi bare må forsøge os i næste cyklus self... og vi vil forsøge at hygge hver 2-3 dag og så ellers bare se hvad tiden så bringer og forsøge at ligge PB lidt på hylden i tankerne eftersom jeg er sikker på alt påvirker såå...

Går det helt galt med den næste strategi jamen så kan det godt ske jeg tager en pause herinde fra....selvom jeg jo sys det er rart at læse i andres erfaringer..

Men de skaber jo også både håb og usikkerhed nogen gange... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop har ikke vænnet sig til at jeg ikke tager pillerne mere, så det er ikke usædvanligt at jeg springer en mens over. Meget øv men jeg gider ikke teste konstant. Man skal ha tålmodighed dog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kommentarer piger... :)

Men har også sat mig i hovedet at jeg ikke er gravid for tror sku ikke på vi er så heldige efter de tests igår og er også afklaret med vi bare må forsøge os i næste cyklus self... og vi vil forsøge at hygge hver 2-3 dag og så ellers bare se hvad tiden så bringer og forsøge at ligge PB lidt på hylden i tankerne eftersom jeg er sikker på alt påvirker såå...

Går det helt galt med den næste strategi jamen så kan det godt ske jeg tager en pause herinde fra....selvom jeg jo sys det er rart at læse i andres erfaringer..

Men de skaber jo også både håb og usikkerhed nogen gange... :rolleyes

Kan jeg sagtens følge- jeg har også haft pauser herinde fra :) Havde

Bla. I foråret 2011 tog jeg en 3 mdr. Hvor jeg ikke var her- man kan ikke undgå at blive påvirket i en eller anden udstrækning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER