super mor til 3

så er det i næste uge :-)

6 indlæg i dette emne

Så er det sørmer i næste uge at vi går ind i feb :loveshower

Her glæder vi os alle 5 til lillebror viser sit dejlige ansigt :glad

Er ved at være godt besværet af den store mave da jeg har fået ondt i ryggen og så er hans spark og moslen i maven begyndt at gøre rigtig ondt.

Har masser af plukkeveer så håber da at de bare giver en lille smule så han snart kommer ud. Vi var en tur på fødegangen i søndags og der mente de han vejede omkring 3100-3200 så det er jo en fin baby så kom da endelig ud.

Hva med jer sker der noget og er i klar.

:kram

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så klar og har været det længe.

Her er maven godt nok også i vejen tung og besværlig, er træt af folks kommentar om det ikke snart skal være, selv fremmede mennesker på gaden <_<

Har rigtig mange tegn hver dag og hele tiden.

Jeg er enormt træt men kan alligevel ikke sove om natten :zzz

Den eneste dag jeg ikke lige vil føde er på lørdag, for der skal jeg hjem til min mor og have lækker mad, og se mgp med min store prinsesse, og det har hun bare glædet sig til i lang tid nu, så vil ikke rigtig ødelægge hendes dag ved ikke at være der. Ellers er bassen i mavsen velkommen når som helst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :balloons

Jeg har det på samme måde som jer. Har meget stor mave, er træt og besværet og sover mega dårligt om natten. Ja skønt at være højgravid... :whistling Jeg gider ikke rigtig mere og vil også bare gerne have bebs ud snart. I sidste uge blev han vurderet til ca 2700 gram, så han er jo ved at være færdig bagt :loveshower Det bliver spændende at se hvem af os der kommer først med en dejlig lille bebs. Her glæder vi os også alle 4 og det er jo lige om lidt det sker... :super

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig også ved at være klar til Junior kommer ud. :loveshower

Mine fingre er begyndt at hæve voldsomt, så når jeg vågner (midt om natten), kan jeg ikke bøje fingrene, og så er jeg begyndt at tabe alt. Manden har givet mig forbud mod at vaske flere af de dyre vinglas op :whistling

Ved ikke om jeg har nogen tegn på snarlig fødslen, men har ondt alle steder og maven er bare i vejen hele tiden. I sidste uge blev Junior skudt til at veje 3200 g, så han må meget gerne komme i løbet af den næste uge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh ja nu er der ikke lang tid igen til vi står med vores bebser... glæder mig fantastisk meget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ved at være pænt fødeklar :gravid Jeg har mange plukveer og jag i benene. Jeg orker næsten ikke at være gravid mere og jeg er mega træt. Sover ok om natten og sover så yderligere 1-2 timer om formiddagen :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER