Guest Gremina

Havde en drøm:)

5 indlæg i dette emne

Jeg havde en drøm i nat, jeg drømte at vi fik en pige og kaldte hende Ida. Sjovt nok tror jeg også at det er en af de få navne som manden vil gå med til. Han har endnu ikke haft en mening om hvad han syntes er et pænt navn, men der imod kun haft en mening om hvad for nogle han ikke kan li'. Så måske en lille Ida. Og syntes faktisk også efter at have gået og tænkt hele morgenen at Emilia og Ida passer rigtig fint sammen. Hvad siger i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt navn. Håber din mand kan li det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er et smukt navn :yiepie Det var et af de navne, som vi havde på listen, inden vi fik af vide, at det bliver en dreng....

Hvis vi får en pige næste gang, kunne det helt sikkert godt blive en Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en drøm i nat, jeg drømte at vi fik en pige og kaldte hende Ida. Sjovt nok tror jeg også at det er en af de få navne som manden vil gå med til. Han har endnu ikke haft en mening om hvad han syntes er et pænt navn, men der imod kun haft en mening om hvad for nogle han ikke kan li'. Så måske en lille Ida. Og syntes faktisk også efter at have gået og tænkt hele morgenen at Emilia og Ida passer rigtig fint sammen. Hvad siger i?

jeg syntes det er et rigtigt sødt navn, min niece hedder faktisk ida til mellemnavn, derfor var det ikke med i vores betrækning :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer straks på listen :loveshower Og så håber jeg ikke at manden har noget negativt at sige om det navn for så er der altså dømt :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER