Mimse

Halløj

6 indlæg i dette emne

Hej herinde. Jeg har før været medlem herinde på bk, men har ikke været herinde i meget meget lang tid.

Vores/min historie kort, min mand og jeg har i 3 godt 3 år forsøgt at få børn, det har resulteret i en spontan graviditet som desværre endte i en SA. Siden har der ikke været sket noget som helst. Vi har i 1½-2 år været tilmeldt en fertilitets klinik men uden at påbegynde behandling pga min vægt.Vi er blevet undersøgt i hoved og ... og alt er som det skal være.

Vi skiftede for 3 måneder siden fra fertilitetsklinikken til som lå ret langt fra os til en lokal gynægolog.

Hun syntes at NU skulle vi igang, så nu har jeg været på menopur og en gang prergnyl, og idag er jeg blevet insimineret for første gang.

Mandens sæd var i kanon top form, og jeg så også super fin ud, så det var dejligt. Så nu krydser vi fingre, og håbe på den skønneste julegave - nemlig en positiv blodprøve :jul4:

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

velkommen til og en masse af disse :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck skal du have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee hvor spændende - håber der er bid :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med projektet :loveshower :bd :bd :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mie

Velkommen og vi krydser alle fingre for den dejligste julegave til jer

:jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

halløjsa

og velkommen til. Håber snart i får gevindst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER