Supernovamor

Lidt forvirret...

3 indlæg i dette emne

Så har jeg været til 4. JM besøg idag. Bebs har jo ligget med numsen nedad og det troede jeg egentlig stadig at han gjorde... Men JM synes at han ligger rigtigt nu og at hovedet står fast. Ja, nu har jeg gået den sidste måned eller mere og vænnet mig til tanken om at jeg nok ikke kom til at føde ham selv, men at det nok KS igen ligesom ved min nummer 2 (han lå med numsen nedad). Jeg er lidt forvirret i bøtten lige nu og samtidig også glad for at han evt ligger rigtigt. Men jeg skal til en op/ned scan på fredag, så får vi endeligt svar på hvordan han ligger. Lille laban :lol Jm vurderede ham til ca 2700 gram, så fin vægt og ellers ingen bemærkninger til noget.

Jeg er begyndt at glæde mig enormt meget til at få ham ud og lære ham at kende. Det bliver skønt :kuller :kuller :kuller

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til jm på tirsdag. Og det glæder jeg mig meget til. For alle jeg hører og læser om har været mere hos deres jm end jeg har.

Jeg glæder mig også helt vildt meget til at min lille bebs kommer ud, så man kan lærer den at kende og vide om det er en Pige eller en dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dejligt at han har vendt sig min ligger heldigvis stadig med hoved nedad men min jordemoder sagde og at de godt kunne finde på at vende sig sent så det håber jeg ikke at han kan finde på, skal først til 4 konsultation d.7.feb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER