Thess

Ægløsningstest

10 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Har for første gang idag prøvet at tage en ægløsningstest :)

Har kun været i gang med PB siden sidst i november, så er i min 2. cyklus. Sidste cyklus var på 31 dage, så har regnet mig frem til at ægløsning ca vil ligge i disse dage..tror jeg ;)

Har læst grundigt på den medfølgende brugsanvisning, syntes jeg har fulgt de til punkt og prikke - ventet de 5 min men er ikke gået over, osv..

Det har så givet mig dette resultat, som gerne skulle ses på billedet her under.

Men nu er jeg i tvivl! Er den positiv eller ej??? Syntes faktisk det er ret svært at vurdere.. det siges jo at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen..

Men hvad mener I piger - positiv eller ej???

post-4094-050122600 1326565090_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt klart positiv ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - positiv - kan I så komme i sving :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestemt også sige positiv :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja da, den er da super positiv!! Kan I SÅÅÅ komme i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu det jo godt nok to dage siden - MEn klart positiv! tag en ekstra tur!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er SÅ positiv!!!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar piger!! :loveshower

Som sagt er det første gang jeg prøver at tage sådan en test, så var ikke helt sikker på hvordan en positiv skulle se ud og om den evt skulle være endnu mere tydelig, men viste jo jeg sikkert kunne få svar fra jer tøser herinde :)

Men vi har skam :hump der ud af de sidste par dage, og tager måske også lige en tur i aften igen, hehe.. ;) :seng

Det er som sagt kun 2. mdr jeg er p-pille fri, så det hele er ret nyt og skal lige læres.. :)

Må man spørge jer herinde: Hvor ofte sexer I på en måned? Har lidt følelsen af at vi ikke gør det tit nok nemlig.. måske er det bare mig, men har jo ikke så mange at sammenligne os med.. Føler mig sådan lidt usikker og "ikke helt grundig nok" på det punkt, og det skal siges det ikke er min mands skyld! :blush Min lyst svinger bare rigtig meget desværre.. :help :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om, du har helt styr på det mht ægløsning!

Åh jeg tror man skal passe meget på at sammenligne sig med andre og deres sexliv, for det er jo individuelt fra par til par. Hos hos varierer det meget - nogle måneder er vi måske sammen en 4-6 mens vi andre gange godt kan komme op på 7-8 gange. Det svinger altså med andre ord alt efter lyst, stressniveau, mens etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER