Guest Gremina

kom så februar

5 indlæg i dette emne

Ihhh kan bare mærke at jeg er rigtig meget utålmodig nu <_<

nok mest fordi jeg jeg har mega ondt over det hele og har rigtig mange plukveer der bider godt og grundigt til nu :o

Så for min skyld måtte lille fisen gerne melde sin ankomst snart bare deromkrig 37+ noget :kuller

Skal til jordemoder her på torsdag, er spændt på hvad hun har at sige, har nemlig en meget stærk fornemmlse af at bebs står meget langt nede i mit bækken, var også til lægen i går (pga noget andet) som sagde at det virkelig så ud som om at maven var sunket meget og at den struttede på en anden måde, så det kunne da godt være at der snart var noget i gære :glad. Så jeg er mega klar!!

Hvad med jer andre er i oså ved at være en smule utålmodige??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også utålmodig, har elefantfødder som gør nas.

Her står den lille meget dybt i mit bækken og jdm sagde i onsdags, at jeg nok skal indstille mig på at føde 7-10 dage før termin (hvilket ikke vil gøre mig noget).

Den lille er vurderet til 2700 g og jeg har først termin om 4 uger.

Frygter det bliver en lille basse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja januar må godt gå meget stærkt :-) her vejer lillebror allerede 2542 og står i bækkenet så han må gerne komme i start feb :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh ja jeg er også meget utolmodig, lider også af en del plukveer og så kan jeg næsten ikke gå og rejse mig fx fra stolen eller sengen pga smærter i hofterne og ryggen så jeg keder mig ret meget fordi ikke kan lave det mindste unden at det gør vanvitigt ondt. er spændt på hvad jordenmoder siger den 17, håber hun kan gøre et eller andet... for er godt nok træt af smærter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aftalt med junior, at han lige venter 14 dage endnu med at komme ud. Mest fordi min mand startede nyt job i onsdags, og han vil godt lige have et par uger derinde, inden han tager 14 dages barsel.

Ellers er vi også helt klar. Barnevognen blev hentet i går og alt juniors tøj hænger til tørre i kælderen. Så snart det er tørt bliver tasken til fødslen pakket. Jeg har efterhånden temmeligt ondt overalt. Vågner et sted mellem kl. 3 og 5 hver morgen, hvor jeg så ikke kan holde ud at ligge ned mere. Vandrer lidt rundt i stuen og ender som regel på sofaen med dynen og varmedunken, hvor jeg så lige kan sove et par timer mere. Heldigvis har jeg barsel, så kan også sove til middag.

Junior er også klar. Han står dybt i bækkenet og blev i torsdags skønnet til 2800 g. Så ja januar må bare gerne gå stærkt. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER