Myliona

Nakkefoldsscanning

10 indlæg i dette emne

Puha.. Så er det i morgen jeg har tid til nakkefoldsscanning!! Er ret så spændt/nervøs.. Ikke så meget for om barnet har downs - men om der stadigvæk er liv derinde.. Puha :rolleyes Det er nok først når jeg ser hjerteblink, jeg når at blive nervøs for om den nu er vokset som den skal og om den måske fejler noget :rolleyes

Jeg er rigtig spændt, fordi vi har besluttet at efterfølgende er det officielt, og vi har besluttet at vi skriver det på facebook nytårsaften - Wee :)

Hvornår Skal I til nakkefoldsscanning, og hvordan har i det med det? Nervøse, spændte? Eller glæder I jer bare til at se den lille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal afsted d. 30 dec. men de var ikke sikker på at de kunne måle den endnu, da det lå lige på kanten til at være for tidligt, men da vi er på ferie 14 dage i starten af jan, ville det være forsent, nå vi kom hjem. så derfor besluttet hun sig til at tag chancen og skulle den nu værer for tidlig og jeg godt kan nå det, nå vi kommer hjemfra ferie, skader det vel ikke med en ekstra scanning :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal afsted d. 30 dec. men de var ikke sikker på at de kunne måle den endnu, da det lå lige på kanten til at være for tidligt, men da vi er på ferie 14 dage i starten af jan, ville det være forsent, nå vi kom hjem. så derfor besluttet hun sig til at tag chancen og skulle den nu værer for tidlig og jeg godt kan nå det, nå vi kommer hjemfra ferie, skader det vel ikke med en ekstra scanning :rolleyes

Nej, det kan vel aldrig være helt skidt med en ekstra scanning :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har først været til 1. lægebesøg i dag, så skal nok først til NF midt i januar vil jeg tro.

Men skal til 8 ugers scanning i morgen på kliniken i Skive. Jeg er dælme spændt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har først været til 1. lægebesøg i dag, så skal nok først til NF midt i januar vil jeg tro.

Men skal til 8 ugers scanning i morgen på kliniken i Skive. Jeg er dælme spændt :glad

Håber vi begge kan lave en fantastisk scanningsopdatering i morgen så :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til NF om 1 uge og 1 dag- den 29. December :) Jeg frygter ikke Downs, men derimod også lidt den der angst, om alt er vel - men synes nu også vi bliver testet rigeligt på vores angst for at miste. Har dog set liv hver uge faktisk siden vi trådte ind i december, så selvfølgelig er alt også god i næste uge :) Blop vokser lidt i ryk, for i går blev h*n målt til at være 11+5, mens jeg kun var 11+1- andre gange har størrelsen passet :loveshower Desuden så havde lægen også svært ved at måle, hun sagde, at den næsten var for stor at måle indvendig nu :unsure

Men nedtællingen er i gang- og NF er lige om snart- også kan vi offentliggøre det hele, også på FB, hvor jeg har lavet et lille vers til lejligheden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til NF om 1 uge og 1 dag- den 29. December :) Jeg frygter ikke Downs, men derimod også lidt den der angst, om alt er vel - men synes nu også vi bliver testet rigeligt på vores angst for at miste. Har dog set liv hver uge faktisk siden vi trådte ind i december, så selvfølgelig er alt også god i næste uge :) Blop vokser lidt i ryk, for i går blev h*n målt til at være 11+5, mens jeg kun var 11+1- andre gange har størrelsen passet :loveshower Desuden så havde lægen også svært ved at måle, hun sagde, at den næsten var for stor at måle indvendig nu :unsure

Men nedtællingen er i gang- og NF er lige om snart- også kan vi offentliggøre det hele, også på FB, hvor jeg har lavet et lille vers til lejligheden :glad

kan godt huske du havde lavet et vers - gid jeg var så kreativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt huske du havde lavet et vers - gid jeg var så kreativ!

Du må gerne låne ;)

2011 er svundet og snart er et nyt år fundet. 2012 bliver ganske stor, for når sommeren står i flor skal vi være Far og Mor :) (efterfulgt af Godt Nytår :D )

Da jeg fortalte det til min veninde, kiggede hun på mig som om jeg var syg- "Sådan noger plejer du da ikke at "kunne"" Hun mener det må være Blop der inspirerer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af held og lykke med NF i dag :goodluck

Jeg er sikker på at alt er ok i din mave :kram2 Men jeg kender godt til alle tankerne før en scanning..... Skal jo selv afsted i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af held og lykke med NF i dag :goodluck

Jeg er sikker på at alt er ok i din mave :kram2 Men jeg kender godt til alle tankerne før en scanning..... Skal jo selv afsted i morgen ;)

Puha ja.. Jeg er MEGET spændt/nervøs.. Og jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg ikke bare skal beslutte mig for at glæde mig og virkelig tro på at liv for 14 dage siden, og ingen tegn på noget skidt betyder alt er godt derinde :rolleyes :rolleyes Men om en times tid for vi at se ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER