helle b

Nu fuldtidssygemeldt ...

6 indlæg i dette emne

Ja, så gik den ikke længere med mit bækken.

Blev fuldtidssygemeldt indtil termin, i sidste uge.

Var lidt ked af det i starten, men har nu vænnet mig til tanken og kan

godt se det positive i det.

Hvordan går det med jer andre ?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg keder mig stadig hjemme ;-)

Men regner med at gå amok i krea til Lina... sengetøj, tøj, sækkestol, slangebamse i stedet for sengerand osv...

Nu mangler jeg bare lige noget stof og at få hentet maskinerne frem, men det vil Carsten heldigvis gerne hjælpe med... bilen er nemlig stået af og jeg kan jo ikke bære noget som helst alene <_<

Men ellers går det fint, der er ikke noget som et lille "duk" fra mavsen af til at få en til at smile og glæde sig helt vildt.

Både Carsten og jeg går også helt i nuaaarrrhhh-mode når vi ser reklamen fra IKEA med den lille lyshårede pige som er malet som en tiger og falder i søvn i sofaen... Vi regner nemlig med at Lina bliver lyshåret - i hvert fald som barn, da vi begge var næsten hvidhårede da vi var små... og så er det lettere at forestille sig vores lille "tiger" på sofaen om 5 år...

Jeg har stadig problemer med at lave forskellige hverdagsting pga lænden, men vi har aftalt at sådan er det så bare... Hvis jeg nogenlunde kan holde køkkenet, må han jo træde til med det andet... jeg er jo sygemeldt af en grund, selvom jeg i bund og grund bare skal slappe af når det gør ondt.

Den anden dag cyklede jeg og det er da bestemt et no-go indtil efter fødslen... jeg havde ekstra ondt i lænd og røv i 2 dage, og havde alligevel måttet trække halvdelen af vejen... jeg følte mig godt nok lidt mislykket, da jeg kom hjem... nok er jeg stædig... men det var bare dumt at tro jeg kunne cykle ca 10 km med bækkenløsning, når sidste gang jeg egentlig cyklede var for 4 år siden...

Men jeg lærer heldigvis af mine dumheder, og folk omkring mig kan grine af mig... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må jeg lige hører jer.. :D

hvordan mærkes bækkenløsning sådan i opstarts fasen???

jeg har ondt i lænden om sådan på forskellige tidpunkter i løbet af dagen. mit venstre ben summer nogle gange og når jeg ligger mig i seng om aftenen og har ligget i 2 min kan jeg nærmest ikke bevæge mig pga. smerter i benet og hofteområde. kan også få jag i balden/siden når jeg står op.

ved ikke hvad det er men det er godt nok belastende at det skal give den form for smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist lidt forskelligt, da der er 4 steder det kan genere så vidt jeg forstod på min læge... men hos mig var det meget slemt i lænden...

Det er vist noget med at der er samlinger ved hofterne og foran og bagved... ca i midten... og det er ved "samlingerne" at bækkenløsning giver smerter, fordi de kommer til at gnide mod hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay så er mit nok ikke bækkenløsning... :D så er jeg nok bare uheldig med smerterne som kommer på mystisk vis.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lændesmerter er vist ret almindelige... men hvis det er for slemt, kan du jo altid få din læge til at undersøge dig...

Så er du i hvert fald på den sikre side... men øv at du skal have ondt <_<

Jeg har idag brugt alt for mange penge på babytøj, for at prøve at shoppe mig i bedre humør... og det kan ikke anbefales :badgirl

Jeg fik vist lige totalt ødelagt økonomien for januar også :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER