MonicaK

fatter intet

10 indlæg i dette emne

ja utrolig hyggelig morgen, startede godt havde det utroligt godt, og drak en enkelt kop kaffe her til morgen, det var så en kæmpe fejl, ½ time efter kastede jeg det op igen, ikke specielt hyggeligt på vejen op igen, har det igen godt nu, ved godt det ikke betyder noget rigtigt..

desuden syntes jeg mine bryster blir mere spændte, gør ondt helt ud i siden nu, kan ikke rigtigt ligge på min mave, kl 11 i dag er det præcis en uge siden jeg fik lagt æg op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine bryster er også et kapitel for sig selv :rolleyes Total ømme og vokset mindst én skålstørrelse... her er jeg ret sikker på, at det er pga crinone - størstedelen.

Krydser fingre for at det er graviditetstegn - har du testet igen? :goodluck

(P.S Mon jeg kender dig fra min-mave også? :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er også et kapitel for sig selv :rolleyes Total ømme og vokset mindst én skålstørrelse... her er jeg ret sikker på, at det er pga crinone - størstedelen.

Krydser fingre for at det er graviditetstegn - har du testet igen? :goodluck

(P.S Mon jeg kender dig fra min-mave også? :whistling )

ja er på min-mave også :D er rart med flere mennesker omkring sig, når man gennemgår dette her jo ;o)

Jeg har det sådan lidt, jo jeg håbger self jeg er gravid ellers ville jeg ikke gå igennem det her IVF, men intet er sikkert i denne verden, og om en uge ved jeg besked..

men er rart at man kan komme med sine beretninger, og om hvordan man har det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja er på min-mave også :D er rart med flere mennesker omkring sig, når man gennemgår dette her jo ;o)

Jeg har det sådan lidt, jo jeg håbger self jeg er gravid ellers ville jeg ikke gå igennem det her IVF, men intet er sikkert i denne verden, og om en uge ved jeg besked..

men er rart at man kan komme med sine beretninger, og om hvordan man har det :D

Det har du helt ret i :)

Forresten fik vi ikke taget æg ud samme dag? For så burde du da også kun være 3+2, eller husker jeg måske forkert :rolleyes

Jeg krydser fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har du helt ret i :)

Forresten fik vi ikke taget æg ud samme dag? For så burde du da også kun være 3+2, eller husker jeg måske forkert :rolleyes

Jeg krydser fingre for dig :goodluck

jeg fik taget æg ud for en uge siden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik taget æg ud for en uge siden :D

Jef fik taget æg ud 10/12 - og æg op 12/12.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jef fik taget æg ud 10/12 - og æg op 12/12.

jamen ¨så kan vi følges ad :D hvordan har du det nu??? har du smug testet ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mente jeg nok :)

Nope, det har jeg ikke. Men fik også et ekstra skud Pregnyl d.15/12, så der går længere før jeg kan det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For et år siden sad jeg i samme situation som jer! Jeg krydser rigtig meget fingre for jer begge, at I er lige så heldige, som min mand og jeg var :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For et år siden sad jeg i samme situation som jer! Jeg krydser rigtig meget fingre for jer begge, at I er lige så heldige, som min mand og jeg var :goodluck :goodluck :goodluck

så sød du er :o) mange tak skal du have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER