MonicaK

crinone

7 indlæg i dette emne

igår var den værste dag i hele behandlingen er igang med IVF og har fået sat æg op. men altså havde dybt kvalme, og senere da jeg skulle på WC var der self ( og undskyld) crinone i mine trusser, med en smule blod i ???????? hva sker der for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja Crinone er en skøn ting... eller noget.

At der er en lille smule blod er ikke nødvendigvis tegn på, at du ikke er gravid. Kvalmen tror jeg bestemt heller ikke du skal spekulere så meget på.

Jeg har selv fået lagt et æg op for nyligt, og havde selv kvalme et par dage. Jeg tog det som et godt tegn, da jeg var sikker på det skyldtes at ægget satte sig fast. Dog har jeg ikke blødt, men har læst at nogle, i forbindelse med ægoplægning og et par dage fremefter, får lidt blødning, uden det har nogen betydning.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også blevet gravide ved ivf. Crione ja, jeg fik et chok en dag, ja, undskyld mit sprog . Jeg sad med en kæmpe klump crione. Det er åbenbart meget normalt. Men ret klamt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre skriver, så er det ganske normalt. Jeg har også haft lidt svagt rosa crinone uden nogen betydning efter ÆO.

Men det er virkelig klamt! Og det gør det ikke bedre af, at jeg skal tage det to gange om dagen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre skriver, så er det ganske normalt. Jeg har også haft lidt svagt rosa crinone uden nogen betydning efter ÆO.

Men det er virkelig klamt! Og det gør det ikke bedre af, at jeg skal tage det to gange om dagen :blink

Ha ha.. Jeg skal kun tage een gang om dagen :P

Glæder mig sgu til jeg skal stoppe med det, for jeg syns at det svider en lille smule. Giver en ubehagelig kløe (og da jeg ikke er mand, klør jeg mig altså ikke BARE FORDI det klør :blink )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha.. Jeg skal kun tage een gang om dagen :P

Glæder mig sgu til jeg skal stoppe med det, for jeg syns at det svider en lille smule. Giver en ubehagelig kløe (og da jeg ikke er mand, klør jeg mig altså ikke BARE FORDI det klør :blink )

Man skal heller ikke ønske at skulle tage det to gange om dagen, trust me!!!

Øv træls med bivirkningerne... her klør det heldigvis ikke, men efter 4 uger på det bliver man altså tosset (dengang jeg havde en SA skulle jeg tage det indtil tidlig scanning, som jeg så ikke nåede) Men skal jeg også denne gang, så bliver nogle lange uger... irsk... :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog også Crinone i flere uger. Det skete også, at jeg havde lyserøde klumper i trusserne :blush Jeg blive lige usikker hver gang :unsure Alligevel har jeg fået en dejlig datter :loveshower , så det betyder ingenting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER