ki schou

Strømpebukser - hjælp

7 indlæg i dette emne

Er ved at bestille nogle uldne strømpebukser til Leo.

Men altså jeg ved ikke hvad str. jeg skal tage.

Han bruger str. 86 i bukser, men de ligger i str. 80-86 eller 92-96.

Synes jo egentlig ikke noget af det lyder passende, det skulle jo have været 86-92??

Hvad er jeres erfaring?

Synes også det er svært at finde nogen i 100% ren uld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville helt klart tage 92-96 (Alma bruger også 86) dem jeg har til hende nu i 86 er nærmest for små, nummeret større skal så bare ikke strækkes så meget, er sikker på han kan passe dem

Syntes selv det værste i verden er strømpebukser der ikke kan nå helt op i skridtet :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger ikke strømpebukser, men uld (i år silke dog da Louie ikke kan tåle ulden) leggins istedet sammen emd en uld (silke) body under tøjet

Det er også nemmere at finde syntes jeg

ar du luret hos filiokus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - jeg kom netop i tanke om Filiokus, og sørme om der ikke er strømpebukser i ren uld i de enkelte størrelser :shop

Nu jeg tænker over det, så tror jeg også det var dér jeg købte sidste vinter.

Tak for jeres hjælp, jeg vidste jeg kunne regne med jer

:jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også umiddelbart Filiokus. Prøv at se disse KLIX Lisbeth plejer at være god til at vejlede om størrelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er også super lækre dem du har fundet, dem har vi også haft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også umiddelbart Filiokus. Prøv at se disse KLIX Lisbeth plejer at være god til at vejlede om størrelserne :)

Jeg har valgt de tynde. Jeg skal bruge dem inde under uldne leggins, som jeg har fra sidste år, de var så store (også fra Filiokus), at de passer ham nu).

Når vi skal til Hemsedal og Geilo, så risikerer vi, at der er MEGA koldt, i så fald vil jeg have 2 lag inde under hans flyverdragt, så han kan komme lidt med ud og kælke.

Der står de er lidt store i str. så mon ikke en str. 86 passer, når han nu bruger 86 i bukser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER