babyjuli2012

Ny herinde - begynder at tro på det efterhånden

4 indlæg i dette emne

Hej,

Så er jeg lige kommet med herinde. Jeg har ikke rigtig turde tro, at den blev hos os, men det lader det nu til.

Vejen hertil har været lang. Der har været 6 IUI og 5 IVF forsøg, og det ville bare ikke lykkes for os. Troede ellers det ville lykkes første gang. Men den lille spunk udviklede sig ikke som den skulle, og jeg måtte igennem en medicinsk abort :unsure

Så nu har vi været i Grækenland og modtage donoræg, så nu blev jeg gravid med et græsk æg. :rolleyes

Jeg er stadig tilknyttet fertilitetsklinikken, så der er ikke lavet vandrejournal endnu. Ved ikke, om den scanning jeg skal til på torsdag, bliver den sidste hos dem. Det er jeg spændt på, hvor meget der er sket med spunk. Det siges, at scanningen i uge 9, skulle være en stor oplevelse.

Jeg har fået Metformin i 1½ år, og skulle tage dem indtil uge 12. Men måtte stoppe, da jeg pludselig ikke ku tåle dem. Men der gik 2 uger før jeg selv fandt ud af, at det var dem der var synderen. Og nu har jeg lige haft meget med kvalme og halsbrand. Så meget, at jeg nu får medicin for det. Synes det hjælper på det, så nu har jeg "bare" almindelig kvalme :rolleyes

Så nu kan jeg begynde at glæde mig til spunkt :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til :balloons

Tillykke med spiren :loveshower Kan det passe jeg har læst din historie op PCOforum?

Hvor er det skønt den endelig er lykkes for jer :) Glæder mig til at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er rigtigt. Der har jeg skrevet en masse om vores projekt ægdonation. Er bare så taknemmelig over, at en ukendt kvinde vil give mig og min kæreste muligheden for at blive forældre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til!

Kæmpe tillykke :hurra Det må næsten være helt uvirkeligt for jer, men hvor er det skønt at det lykkes. :loveshower

Glæder mig til at følge dig herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER