KarinaS

Røg afsted som akut patient til sygehuset.

10 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Lige en update herfra, som i nok kan huske har jeg lidt en del af smerter og de tog virkelig til i mandags.

Så jeg røg til læge som trykkede lidt rundt og jeg farede sammen, lægen løb ud efter en anden og ind kom min egen læge som gjorde det samme.

De var ikke særlige vide med mine smerter og i det område det sad, så de begyndte at diskuterer at ringe til sygehuset og sende mig til akut scanning.

JEg spurgte hvad i alverden der foregik og jeg fik verdens mest ØV besked..

De frygtede graviditet udenfor livmoderen..

Jeg sad på sygehuset i 3 timer inden der skete noget og røg til Gyn og scanning..

Min lille baby sidder hvor den skal :loveshower og ikke nok med det men den sidder HELT oppe og ud imod min mave så jeg vil lettere kunne mærke liv. Desuden blev baby målt osv så alt er lige efter bogen. :loveshower

Mine smerter skyldes en voldsom blærebetændelse, og det er skidt for jeg er resistent overfor al slags medicin imod det.

Men Jeg fik da set den lille og sikke et smukt syn!!

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, ubehagelig oplevelse - og samtidig helt fantastisk :loveshower

Godt det bare er blærebetændelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændig, jeg blev ret panisk da lægen sagde mulig graviditet udenfor livmoder.

Aldrig i mit liv havde jeg forestillet mig det ville ske for mig, jeg er så uheldig at kæresten er langt væk så han var ikke engang med mig, så han sad med via sms og han var mere bekymret end jeg var.

Men jeg kan nu godt forstå al den boble fest og min mave buler som den gør når baby sidder så langt ude mod maven som den gør. :loveshower

Nu må det godt blive d. 21 december så vi kan få lavet journalen og tryghedscanningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en forskraekkelse, men SKOENT at baby sidder trygt og godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikke dog en forskrækkelse!!! GODT at det viste sig at være blærebetændelse og ikke en GUL..... Men ikke rart at være resistent overfor medicinen, hvad gør man så??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en forskrækkelse. Men godt det bare vare blærebetændelse.

Stort at du fik spiren at se. Hvor må det også give ro, at få at vide den sidder hvor den skal og alt er lige efter bogen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en enorm ro at få den besked.

Jamen de sidste graviditeter har jeg så bare gået med blærebetændelse da der ikke rigtig er noget at gøre.

Jeg har prøvet tranebær drik og piller da det skulle fjerne det men det har ikke hjulpet.

Sjovt nok men lige så snart jeg så har født så er blærebetændelsen væk igen.

Min krop er ret sær på det punkt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med scanningen :loveshower Det var præcis den oplevelse jeg havde for 4 uger siden men der var blyp stadig så lille at der ikke var det store at se så jeg glæder mig helt vildt til scanning på onsdag.

Øv med blærebet. Håber tranebær kan hjælpe dig lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så heldig at baby var stor nok til den kunne ses.

Men lægen fik så også sagt "Hold da op! du er IHVERTFALD gravid..!"

der måtte jeg lige høre om det betød tvillinger sådan som han udbrød det, men det kan han ikke sige endnu, chancen er der siger han. puuuhhhha

Men nu må vi se hvad det viser sig, vi har bestemt os for at få en kønsscanning om 9 uger :loveshower selvom vi er sikker på det er en dreng for mig krop er i teenager flip og har bumser over alt i hovedet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også en af dem der døjer med blærebetændelse under mine graviditeter.. og væk er det igen når jeg har født.. har en dreng på og en pige på snart 13 og venter mig igen til juli så spændende om jeg skal ha det den her gang også.. for det er med samme far.. men heldigvis mærker jeg ikk noget til at jeg har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER