måske 3

tager sku mine ord tilbage

6 indlæg i dette emne

Det her jo min 3 gang og nu er det ikke lige fordi de 2 andre gange har været rene drømmegravidter <_<

Den første gang kastede jeg op 5-6 gange inde for den første halv time om morgen og måske en enkel gang om dagen.

Anden gang lå jeg med hoved i i wc i 16 uger og var indlagt flere gange for at få væske.

Denne gang kaster jeg max op 2 gange om dagen, men resten af tiden har jeg massiv kvalme og er sikker på jeg skal kaste op, men det er så en hel umulighed :o

Jeg troede aldrig jeg skulle sige det og tager gerne mine ord tilbage fra alle de andre gange, det er bare klart værre at have kvalme end kaste op. Fuck jeg hader det og håber snart det bliver bedre. Sea band hjælper ikke og jeg skal absolut ikke have bukser på som stammer det mindste, for så bliver kvalmen først slem. Men det mest underlige er at den er sku værst nå jeg skal sove, hvilke ikke er nemt at falde i søvn med :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Heheh jeg vil hellere sidde med kvalmen.

Jeg kastede op helt indtil ugen før jeg skulle føde med begge børn og det var konstant. 36 uger og 41 uger på den måde er ikke til at holde ud.

Jeg lider så ikke af morgenkvalme, men aftenkvalme... <_<

Så ved godt hvor død irriterende det er, måske der snart kommer en ende på det, se det på den lyse side, det siges at jo mere kvalme man har jo større chancer er der for man overlever de første 12 uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender godt det med at have udtalt noget, som man pludselig fortryder ;)

Jeg er den heldige indehaver af kvalme OG opkastninger - HVER DAG. Jeg håber, at det fortager sig selv når jeg/vi når uge 12-13 stykker, men min mor havde problemet igennem hele graviditeten med både min søster og jeg, så hun er ikke specielt optimistisk på mine vegne <_<

Det er drøn ubehageligt, de fleste dage er laaaange at komme igennem - men jeg forsøger at trøste mig med, at nogle dage er værre end andre. Der er ikke noget system i det for mit vedkommende, det kan være hele dagen det står på. Andre dage starter det så snart jeg går på på toilettet i løbet af natten og fortsætter så indtil kl. 14-15 stykker om eftermiddagen. Andre dage igen starter det i løbet af aftenen og topper så omkring sengentid (som regel ved 22-tiden) og fortsætter så indtil omkring middag næste dag.

Jeg har forsøgt med Seaband, det hjælper ikke. Akupunktur hjalp lidt i starten, men kun i et par dage - nu hjælper det slet ikke. Zoneterapi hjælper heller ikke. Jeg har forsøgt med de forskellige kostråd, nogle dage hjælper de- og andre ikke. Jeg tror bare vi skal håbe på, at tiden går hurtigt, så vi kan komme over de 12 uger- også håbe vi slipper derefter ;)

God bedring tøser :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at tænke på noget..

MARIEKIKS!!!!

De tager min kvalme og smager da fint nok..

Årh ku godt lige spise en masse med lidt ost på lige nu.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at tænke på noget..

MARIEKIKS!!!!

De tager min kvalme og smager da fint nok..

Årh ku godt lige spise en masse med lidt ost på lige nu.. <_<

De tager ikke nødvendigvis min kvalme - men til gengæld smager de næsten ens uanset om de skal ned eller op ;) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ser det endelig ud til at kvalmen er forduftede og opkasten er taget til, men det er jo noget jeg kender og det bremser mig, sku ikke i af passe mine piger og lave mit skolearbejde :yiepie

det er utrolig man kan være noget man er glad for, men det er jeg nu engang. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER