helle b

Til Ønskebaby :)

10 indlæg i dette emne

Hej Ønskebaby :)

Hvordan gik scanningen i dag ?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa helle

hvor er det sødt af dig at spørge. :biglove

det gik rigtigt godt selvom lillemanden ikke ville vise alt det scannings damen skulle se. så jeg måtte op og hoppe og så ud og løbe på trapper og stå og vrikke med numsen. hehe min mand syntes det var det mest sjove i hele verden. <_< hihi

men hun fik set alt det hun skulle se og alt så bare fint ud. :loveshower

jeg har forrsten også mærket ham nu. det er virkelig en underlig følelse at man kan sige at det er den baby jeg har i maven jeg kan mærke nu. det gør det hele lidt mere virkeligt. :loveshower

kram fra mig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig dejligt at høre at det gik godt :)

Har også selv hoppet og løbet rundt og blevet sendt ud for at tisse,

for at de ku se det hele på baby :P - men hvad gør man ikke.

Skønt at du kan mærke ham nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super skønt at høre scanningen gik godt :-)

Og ekstrabonus at du kan mærke ham nu... så føles graviditeten vel også mere sikker for dig nu, tror jeg :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja graviditetet er mere virkelig nu. :D men har også fået rigtig bule på maven og det gør det også mere virkelig. :D

er bare glad for jeg er gravid nu selvom jeg har det minus at mine ben ikke er som de plejer. :D

jeg ved ikke om i andre også har det sådan men mine ben gør ondt når jeg kommer i seng om aftenen og når jeg er på wc og skal tørre mig så vipper man jo på sædet og så jager det ned i gennem benene. det kan jeg ikke rigtigt vende mig til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at alt gik godt :loveshower Det bliver så spændene at holde vores små frikadeller i vores arme. GLÆDER MIG :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig misundelig på dem der har tydelige buler.... men det er så minusset ved den ekstra polstring :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig misundelig på dem der har tydelige buler.... men det er så minusset ved den ekstra polstring :rolleyes

er der ikke ved at komme bare en lille bule frem da ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså min bule har altid været der. :D er meget tit blevet spurgt om jeg var gravid men nej det var bare flæsk... :D men nu er maven så blevet større og mere fastere så nu ser jeg efter egen mening gravid ud og ikke bare tyk ud. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

njaah.... jeg har ligesom 2 deller... og mellemrummet imellem er da vokset lidt ud af... men ikke ret meget... øv bøv... men rart at kunne sige der er mere end bare flæsk i mavsen... men det skal nok komme... indtil videre snakker vi også om en vægtøgning på under 1 kg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER