Supernovamor

Samtale på ambulatoriet og JM besøg

4 indlæg i dette emne

Hej Piger

Så gik vi ind i endnu en ny måned og denne gang er det jo den hyggelige december :jul3: og vi er lidt tættere på at vores små guldklumper kommer til verden :loveshower

Jeg var til samtale på ambolatoriet i mandags, fordi jeg fik mit sidste barn ved kejsersnit - han lå med numsen nedad. Jeg blev scannet og sørme om ikke lillebror også ligger med numsen nedad pt. Jeg blev så indstillet til en op/ned scanning i uge 37, for at se om han har vendt sig. Gør han ikke det er det kejsersnit igen... :(

Igår var jeg til jordemoder og fik en god snak om det eventuelle kejsersnit osv. Så nu er der rimelig ro på igen :super

Lillebror er vurderet til ca. 1400 gram og jeg er 30 uger henne nu.

Jeg går på barsel i næste uge og det glæder jeg mig efterhånden til. Og så er det jo december og så skal der godt nok jule hygges :jul13:

Glædelig jul.

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi håber at lillebror vender sig så du ikke skal ha kejsersnit igen :goodluck

Ja det er vildt som tiden går :7himmel og december flyver sikkert afsted når man går og julehygger med den store :rolleyes

Her glæder vi os til februar og til at møde lillebror.

Rigtig glædelig jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber at lillebror vender sig, det kan lade sig gøre min mands kusine fik også sin den første med kejsersnit pga at han ikke havde vendt sig og da de vendte nr. 2 lå han også med numsen nedad men han vendte sig i sidste øjeblik håber det også sker for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at den lille vender sig. Ja nu er det ikke langt tid til at det bliver feb. Glæder mig til at komme af med maven, for det er da ved at være hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER