Guest Missbuller

Ikke sove om natten

9 indlæg i dette emne

Kender i de at man skal på wc om natten og når man så kommer i seng igen, så kan man bare ikke sove. Det er bare så træls. Så jeg ligger og vender og drejer mig og kan stadig ikke sove. Så står jeg op ved 6 tiden og spiser morgenmad sammen med kæresten inden han tager på arbejde. Og så kan jeg lige pludselig godt sove. Træls at man ikke kan sove efter nattetisseriet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det alt for godt :-( kan generelt bare ikke sove men er bare så træt. Og når jeg så endelig falder i søvn drømmer jeg helt vildt :-( håber snart det vender igen så jeg kan få sovet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh ja kender det alt for godt <_< jeg skal gerne op 2-4 gange i løbet af natten og tit kan jeg ikke sove, men det er ofte pga af at lillemanden også vågner og så er der fest :rolleyes eller også så kan jeg ikke sove pga. mavesyre som kommer op igen <_<

men så sover jeg tilgengæld også gerne 2-3 timer til middag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke sove bagefter, da mini holder party. Bare de små vil gøre som os, sove når man har været på wc. Og ikke holde party, når man skal sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke sove bagefter, da mini holder party. Bare de små vil gøre som os, sove når man har været på wc. Og ikke holde party, når man skal sove

:lol helt ening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover heller ikke vildt godt om natten. Ikke så meget fordi jeg skal tisse, men mere fordi lillebror bliver meget aktiv, når jeg vågner pga. én af mine børn eller skal vende mig osv. Men det er nu også dejligt at mærke liv - bare ikke igen og igen om natten :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med supernovamor. Rigtig træls at man ikke kan sove, når den lille er aktiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg en af de heldige, jeg går bare i seng igen og sover videre -_-

Er bare så træt så træt :zzz Glæder mig til på næste fredag der har jeg sidste dag på arbejde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover virkeligt også dårligt om natten efterhånden. Der er ikke rigtigt en stilling, som er behagelig at sove i, junior er meget aktiv (ikke at man skal klage over det, men han må nu gerne ligge lidt stille og natten) og jeg sveder som en i ......

Glæder mig til at komme på barsel, så jeg kan komme til at sove til middag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER