fynboen

hvornår...

5 indlæg i dette emne

Nu har ejg gået og tænkt over det i nogen dage... Hvornår falder barnet ned i bækkenet... De sidste par dage har ejg haft ondt i skambenet(tror jeg det er) hver gang jeg rejser mig... Der kommer sådan en jagen i det, det er bare lige nogen få sekunder, men nok til at jeg bukker mig sammen... så kom jeg bare til at tænke på om det har noget at sige eller er det noget jeg skal snakke med lægen om... :whistling

Håber en af i kloge piger kan hjælpe mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget forskelligt, men det kan da godt være, at din bebs har gang i at mosle rundt dernede, så det er det, du kan mærke.

Hvis du er i tvivl eller er bekymret, så ville jeg ringe til min jordemoder og høre ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt, men det kan da godt være, at din bebs har gang i at mosle rundt dernede, så det er det, du kan mærke.

Hvis du er i tvivl eller er bekymret, så ville jeg ringe til min jordemoder og høre ad :)

Ja det tror jeg...for det er hver eneste gang jeg rejser mig op at det jager... Og det er først nu her det er begyndt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jordemoder siger til os at det er meget forskelligt hvornår baby sætter sig fast dernede.... har man født før, kan det godt ske meget sent, måske først når vandet er gået og veer er igang.... men er det første barn, er der størst chance for at baby sætter hovedet ned et stykke tid før du skal føde.... men, det er meget svært at sige hvornår.... de jagende smerter ned i bækenet du snakker om, har jeg også haft.... jeg tog på sygehuset og blev undersøgt, og babyen roder godt nok rundt dernede, uden at hun endnu har sat sig fast.... smerterne skyldes så at baby trykker på nogle nerver, som har forbindelse til bækkenet.... men, er du bekymret, så snak med jordemoder.... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jordemoder siger til os at det er meget forskelligt hvornår baby sætter sig fast dernede.... har man født før, kan det godt ske meget sent, måske først når vandet er gået og veer er igang.... men er det første barn, er der størst chance for at baby sætter hovedet ned et stykke tid før du skal føde.... men, det er meget svært at sige hvornår.... de jagende smerter ned i bækenet du snakker om, har jeg også haft.... jeg tog på sygehuset og blev undersøgt, og babyen roder godt nok rundt dernede, uden at hun endnu har sat sig fast.... smerterne skyldes så at baby trykker på nogle nerver, som har forbindelse til bækkenet.... men, er du bekymret, så snak med jordemoder.... :goodluck

Ringede til lægen i dag og de ringer så i morgen...så må vi se hvad de siger... Smerterne er også begyndt at være der når jeg går...Så det er skide træls...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER