A.K.

Jeg er så nervøs nu

28 indlæg i dette emne

Jeg krydser alt hvad mine fingre og tæer kan holde til! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligesom i god amerikansk stil, hvor man er uskyldig til det modsatte er bevist, har jeg besluttet at jeg er gravid, til det modsatte er bevist.. :P

Tina det var rigtig pænt af dig at skrive, og jeg har da også haft lyst til at skrive til dig. Har nemlig haft et par episoder, hvor jeg har haft lidt ondt, men det er gået i sig selv igen. Nu har jeg heller ikke haft meget tid til at tænke de sidste par dage, da vi har været til fødselsdag den ene dag og holdt fødselsdag den anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Hilde. Det er absolut sådanne opdateringer jeg har brug for. Jeg er dog meget positiv i dag, og eftersom jeg har lavet aftale med prutten om at blive hængende, så er det da DET der sker.

Ja de er kanon søde i Skive, og mit indtryk er også, at de hører til blandt de bedste i landet (et eller andet jeg har læst mig frem til).

Det er nu alligevel lidt underligt at sidde her og tænke, at jeg muligvis er gravid :rolleyes Jeg håber det sgu af hele mit hjerte, for så slipper min mand for at gå gennem den tur en gang til. Det var hårdt ved ham og gjorde ondt på mig at se det.. Fik så dårlig samvittighed over jeg ønsker mig en baby..

Det var så lidt! Du må også meget gerne skrive til mig, hvis du vil vide mere eller bare har brug for at komme af med noget... for tankerne kører jo bare rundt i hovedet på en hele tiden!

Jeg havde også dårlig samvittighed overfor min mand. han havde sagt til mig, at vi bare kan bruge donorsæd, men jeg ville da hellere have et barn med hans sæd, så jeg fik ham overbevist, at det var forsøget værd!

Det er så spændende at følge med...og jeg krydser rigtig meget fingre for, at ægget har sat sig fast :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER