Piphans

Er lidt frustreret:-(

9 indlæg i dette emne

Mit bedste råd til dig er at være åben omkring projekt baby, vi valgte at være total lukkede omkring det, og det har kostet rigtig mange tårer, fordi folk ikke har vidst noget og derfor er kommet med nogle dumme spørgsmål og har kloget sig på ting, som de ikke havde forstand på.

Når folk ved, at i er i gang og kæmper en brag kamp, så er de også bedre til ikke at komme med forventninger og tænke over deres spørgsmål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender udemærket den følelse du har, jeg prøvede med min ex i 10 år, hvor vi fik de samme kommentarer og det ville bare ikke lykkes.

Men valgte på et tidspunkt at ligge kortene på bordet og det gjorde det hele noget nemmere.

Har så nu fundet en ny mand og blev gravid efter 1 mdr, - ja meget hurtigt og heller ikke planlagt,

men stadig et ønskebarn og turde jo ikke negang tro på at det gik så stærkt...

Men held og lykke med jeres projekt, håber snart det lykkedes for jer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har gjort det at når folk spørger, har jeg svaret at nogen gange er det ik så nemt som man ønsker. Og så spørger folk ik så meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender udemærket til din følelse af at "være presset til at blive gravid". Og på trods af at folks hensigter altid er positive, så er det stadig hårdt at høre og det om i holder det for jer selv eller vælger at fortælle folk det. Vores familie og venner ved at vi er i gang og vi får stadig spørgsmålene, nå er i igang, er der er baby på vej, skal i ikke snart have en baby osv. osv.

Dog tror jeg åbenhed omkring ens følelser vedr. de spørgsmål og kommentarer der kommer er vigtige. Det har jeg i hvert fald valgt nu, da det andet bare er frustrende. Altså at være ærlig omkring hvordan du modtager spørgsmålene og kommentarene :) Håber det giver mening!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, jeg kender det godt, mine forældre har også snakket om børnebørn i lang tid :rolleyes Og før vi startede PB nåede jeg flere gange at blive spurgt om jeg var gravid <_< Jeg begyndte at svare "Det er jeg ikke, men måske skulle du holde op med at spørge, for den dag hvor jeg ER gravid, så vil jeg jo nok gerne overraske med det selv ;)" og den fes faktisk ret godt ind :) Jojo, så har man afsløret at man på et eller andet tidspunkt gerne vil, men man har jo ikke sagt at man er igang (det var jeg ikke, da jeg begyndte at sige det), og folk har været flinke til ikke at spørge mig efter at jeg begyndte at svare sådan :)

Og :goodluck jeg håber at I snart slipper for mere pres (og står med to streger :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I søde - og gode råd I kommer med!!

Og Barbamama, supergo´måde at svare på det spørgsmål :gp Det låner jeg lige hvis jeg bliver sådan direkte spurgt. Og tillykke forresten med din graviditet :glad gi´r håb til os andre ;)

Tak :kiss Og endnu engang :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER