super mor til 3

Har i styr på det hele

4 indlæg i dette emne

Hej piger,

Hvordan går det med jer ????

Her er jeg godt træt af at være gravid og GLÆDER mig rigtig meget til termin.

Jeg har taget 6 kg på så det er jo ikke meget, men de sidder lige midt på maven, så det er ved at være tungt for min ryg.

Håber de sidste 3 mdr går stærkt, men med julen, en ferie og 3 store børn flyver tiden nok afsted :-)

Vi mangler kun: nattøj, sokker og sengetøj og så er vi ellers klar :-) vi henter seng og barnevogn lige inden termin :-) ellers er det bare bleer og diverse plej midler :-) så her skal baby bare vokse sig stor og stærk :-)

Knus

Jeanett

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det fint. Ryggen klager dog over vægten. Vi mangler at få sengen hjem samt købe nye madrasser til seng og barnevogn.

Tøj har jeg købt en masse brugt af, bleer har jeg fået i gratis pakker .

Ellers synes jeg vi har styr på det - men vil gerne snart have lillebror at se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler barnevogn, men det skal snart bestilles. Ellers så er det bare små ting vi mangler ellers er vi også godt med. Min termin er så også rykket 14 dage før tid, så synes at det går stærkt nu. Men ellers så er vi godt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg det fint nyder lige nu at være gravid :loveshower også selvom ryggen brokker sig meget(er deltidssygemeldt pga. den)men efter min veninde fik sin lille dreng for en måned siden kan tiden kun gå for langsomt glæder mig helt vildt til at holde min søn i armene :loveshower jeg har også kun taget 6kg på så det er meget godt skal til jordemoder for anden gang på tirsdag så det er spendene hvad hun har at sige.

af ting og sager ja der mangler vi kun en kommode til lillemandens tøj og så nogle småting og lidt tøj men det venter jeg med til januarudssalget at købe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER