Mimse

Mimses Fra bornholmerur tíl timeglas

99 indlæg i dette emne

Nu er jeg simpelthen nød til at stramme balderne og tage mig noget så gevaldigt sammen.

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg vejer lige pt, tør skisme dårligt stå op på vægten, men gør det dog alligevel imorgen tidlig. :13:

Der ee flere grunde til at det er NU jeg tager mig sammen, jeg er ikke super glad for mit spejlbillede, tøjet strammer, og så har jeg konstant kvalme og halsbrand - og det gider jeg simpelthen ikke mere.

På vejen hjem fra jobbet røg jeg lige ind og fik handlet forskelligt frugt, så jeg er klar til lækker frugtsalat imorgen tidligt, og så skal jeg til hver dag til at få lavet råkost og den slags som skal med på arbejdet.

Ud over kosten, så skal motionen også til at have et spark - der skal meget meget meget mere motion på programmet. :8:

Jeg glæder mig faktisk til at komme igang nu hvor jeg har besluttet det - man kan sige det er en dum periode at vælge at gå igang, men nej nu er beslutningen taget og så er det NU det er.

Delmål:

89,9 kg.

84,9 kg.

79,9 kg.

74,9 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå så fik jeg været på vægten :13: den sagde 91,5 kg. det kunne jeg vælge at være toltalt nede over men det gider jeg ikke bruge min energi på, ej jeg ligger energien i at komme af med nogle af de kilo.

Så inden jobbet kalder skal jeg have lavet en lækker og sund madpakke, og dyrke noget motion. Tænker det bliver zumba - skal have øvet inden torsdag hvor jeg underviser i Zumba - og mon ikke wiien også lige skal have en tur, eller også kunne jeg hoppe på spinningcyklen som står så klar til at jeg indtager den :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 2. dag uden fedt og sukker ved at være gået, heldigvis er de gået godt :loveshower

Jeg har godt nok haft den ondeste lyst til liiiiige at nappe et eller andet knald :sandie , men jeg har ikke gjort det. Noget af det er lyst men andet af det er bare den dårlige vane man lige skal bryde.

En anden dårlig vane jeg også slås lidt med er trangen til at hoppe på vægten hver dag, når jeg er på kur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke med dit vægttab :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke med dit vægttab :goodluck

:tak :tak :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den på Zumba i aften, skal undervise en time som bare giver sved på panden - dejligt og jeg glæder mig.

På søndag skal vi holde julemarked, og når det er overstået bliver der meget mere tid til motion i særdeleshed Zumba som jeg savner at komme afsted til.

:balloon

Manden og jeg aftalte igår at vi skal gennemgå alle skabe og gemmer for skidt og så skal det ud. Vi har godt nok handlet lidt juleslik og det får lov at blive, for det er lagt væk og ikke lige noget der frister mig. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Held og lykke med vægttabet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det er lidt siden jeg har været herinde. Det går lidt bedre - men der er plads til forbedring :whistling

Idag har vi været til den årlige familie konfektdag :jul12: , et kæmpe orgie af marcipan, chokolade, nogat osv - men jeg har ikke rørt et stykke :yiepie

Men der er da røget lidt skidt indenbors i løbet af ugen, men det går.

Igår købte jeg nogle super fede bukser - de er det absolut mindste men det må være gulleroden for at få smidt noget mere. Skal senest bruge dem nytårsaften :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, december har været lidt svær at komme gennem uden at falde i :oops

Der er da røget noget indenbors som ikke burde være røget ind, emn det kunne bestemt ha gået meget meget værere :ba

Så jeg må videre og så ryger der for modentligt mere af :8:

Igår var vi ude og spise med nogle venner, jeg er faktisk ret stolt over mig selv. For jeg spiste ret sundt, godt med grøntsager og mens de andre spiste is til dessert så sprang jeg over og sad og følte mig mæt men ikke stop fyldt overmæt :7himmel :7himmel :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det godt, at du kan holde dig fra desserten osv.. Hvor meget har du tabt dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mimse :)

Du er for sej :loveshower :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen der er ikke røget mere end et par hundrede gram :whistling :whistling men det er bedre end at jeg har taget ydeligere på - og december er bare en måned hvor der er mange arrengementer med hvad dertil hører.

Sidder lige nu og guffer lækkert frugtfad mens manden spiser chips - mens jeg lavede salaten til aftensmaden kunne jeg ligeså godt få skåret forskelligt frugt ud som jeg kunne hygge med her til aften. Så jeg har gooood samvittighed :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops :oops :oops :oops :oops :oops :oops :oops

Julen og nytåret har alligevel sat sine spor :13:

Vægten siger i dag 91,7 kg - og tjaaaaa så tager jeg den derfra :8:

Har lige været i Rema og handle frugt og grønt, som jeg lige skal have ordnet så det er lige til at hapse og putte i madpakken, så jeg ikke kommer til at :sandie

Der udover har jeg idag lavet en aftale med en veninde om at vi skal melde os til nogle forårsløb så der er et foremål med løbetræningen

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lettet :numse og har gået en god tur med hunden, og nu vil jeg hoppe i noget motionstøj, og så ellers øve noget zumba så jeg er klar til torsdag hvor vi skal igang igen :bunny :bunny :bunny :bunny

Maden går det rimeligt med, men der er altid plads til forbedring. Men igår tog jeg mig sammen og fik ordnet gulerødder så her til morgen kunne jeg snuppe en balje råkost med på jobbet :super

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går faktisk rimeligt ok,maden er ca. 85% på plads meeeeeen mangler lige de sidste 15% :whistling Men jeg er egentligt pænt tilfreds :blush

Motionen går det også ret godt med, idag fik jeg øvet zumba til morgen for at være klar til at undervise her til aften, så næsten 2 timers zumba idag :yay :yay og dejligt meget sved på panden.

Imorgen står den på svømmehallen og lørdag og søndag zumba zumba zumba :bunny :bunny :bunny :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så gik alle gode intentioner fløjten :gal Skulle i svømmehallen fredag - men et barn blev hentet for sent så røg svømmehallen :( lørdag var planen 2 timers zumba det røg da jeg var nød til at få handlet til vi skulle holde mandens fødselsdag lørdag aften :sm og den zumba jeg skulle have været til her søndag morgen - tjaaaaa den røg fordi jeg var så skide trtæ at jeg sov for længe :zzz :D Det må jeg tage med rejst pande og være glad for at jeg ikke kamp åd til fødselsdagen igår :sandie tilgengæld har jeg lige været ude og gå en god times tid med hunden i et godt tempo.

Jeg har købt en pakke NUPO og har tænkt mig at tage det til morgenmaf og frokosti næste uge og så spise en god og sund aftensmad - så må vi seom det giver noget på vægten :13:

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhhhhhhhhh jeg har haft den ondeste trang til bare at æde æde æde idag, men jeg har kæmpet imod og ikke rørt en krumme :7himmel Men jeg har også haft en enorm hovedpine :box måske de ting hænger sammen. Jeg ved godt at disse dage kommer, og det kræver rygrad ikke at falde i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhhhhhhhhh jeg har haft den ondeste trang til bare at æde æde æde idag, men jeg har kæmpet imod og ikke rørt en krumme :7himmel Men jeg har også haft en enorm hovedpine :box måske de ting hænger sammen. Jeg ved godt at disse dage kommer, og det kræver rygrad ikke at falde i.

:respekt :respekt for at du ikke falder i, det er rigtig flot :)

og det går over, den første tid er altid den værste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt :respekt for at du ikke falder i, det er rigtig flot :)

og det går over, den første tid er altid den værste

Tak :) Jeg syntes ellers det plejer at gå meget godt det første stykke tid med at jeg slet ikke har lyst til alt det gamle skidt, men denne gang melder lysten sig altså lidt. Men jeg har været hård og ikke spist noget.

Den følelse jeg sidder med om aftenen når jeg har modstået tilbud og lyster er også bare Fantastisk - og den følelse må jeg finde frem når det bliver svært at modstår fristelserne :gp

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går ret godt med kosten - så nu skal jeg have noget mere motion med. Indtil mvidere er det stort set kun blevet til gåture med hunden.

Hvis alt går som det skal, så skulle jeg meget gerne til zumba imorgen, og så selv undervise zumba torsdag. Fredag har vi forælderarrengement i min institution til kl. 18 - men jeg har aftalt med manden at han kommer og henter mig og så direkte i svømmeren :yiepie

Lørdag skal vi til fødselsdag men jeg skulle gerne nå 1 times zumba først og søndag håber jeg at nå 1 eller 2 timers zumba. Så nu håber jeg det går bedre end sidste weekend :whistling :whistling

:yay

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår var jeg simpelthen så sulten nærmest konstant - så jeg måtte bryde tanken om kun nupo og frugt & grønt i løbet af dagen, og tage et stykke rugbrød.

Jeg nægter at gå og være sulten hele tiden, for så ved jeg bare at jeg pludselig falder i og bare spiser spiser spiser, og det skal jeg netop ikke.Jeg har før prøvet at gå rabialt til værks og være meget meget stringent på alle områder, og det bliver for meget på en gang, så små sikre skridt og så kommer jeg i mål før eller siden.

Ellers syntes jeg faktisk det går ok, jeg kæmper også med mig selv for ikke at veje mig hele tiden med det ved jeg at jeg skal lade være med da vægten kan svinge fra dag til dag. Og jeg ved jo at jeg spiser rigtigt og får da også dyrket noget motion, så det må simpelten gå den rigtige vej.

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej sultekur kommer man ikke langt med, det ender som regel altid skidt, så ja sørg for at få noget at spise når sulten melder sig, det skal jo bare være sundt og nærende det der kommer i mavsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår havde vi fest i min institution, en rigtig fed eftermiddag med mange mennesker og masser af lækre og flotte kager - men jeg rørte ikke en krumme :7himmel

Jeg må indrømme jeg er lidt stolt af mig selv, jeg drak en kop kaffe en spiste et æble istedet.

Idag skal vi til fødselsdag med alt hvad det indebærer, så jeg er lige kommet hjem fra en rask gåtur med hunden på 1½ time så er der forbrændt nogle kacl. og hunden og jeg har fået frisk luft og nydt en dejlig formiddag i solen.Planen for idag er at spise en god frokost med masser af grønt og så smage men holde voldsomt igen til fødselsdagen.

God lørdag.

Mie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo :boo :boo :boo :boo

jeg har tabt INGENTING på en uge - en uge hvor jeg rent faktisk har spist sundt det meste af tiden, kun afbru´dt af en fødselsdag hvor jeg virkeligt holdt igen.

Jeg har også fået dyrket motion, ikke så meget som jeg gerne ville men nogle timer er det faktisk blevet til.

Lige nu sidder jeg med følelsen af "at så kan det sgu også være det samme" men jeg prøver at hive mig op ved hårrødderne og fortsætte livsstilen og så må der vel ske noget med vægten.

Øv hvor er jeg trist.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER