mia hansen

fingerleds smerter????

6 indlæg i dette emne

Hej tøser

vil lige høre ....jeg har total ondt i mine finderled og håndled specielt om morgenen.

er det normalt og har i andre det? jeg har ikke meget væske i kroppen men måske en lille smugle i fingrene, dog ik noget jeg har lagt mærke til.

sys bare det er en mærkelig ting jeg har omkring 2 mdr tilbage nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det havde jeg de sidste 2- 3 mdr. af min graviditet, det kan godt gøre meget ondt og jeg havde også svært ved og løfte helt tunge ting nogle dage....Min læge sagde at det er væske der har sat sig omkring ledene... MEN har født nu og det er heldigvis forsvundet helt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kender desværre alt til det... specielt min højre hånd og det kan godt tage op til et par timer inden den fungerer optimalt efter jeg er stået op... Har rigtig svært ved at smøre en mad om morgenen!! Da det gør ondt i fingrene/hånden bare at holde på en kniv... for mit vedkommende er det på grund af væske i kroppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay kan så også se nu at der er væske i finger og føder for de er lidt buttet :-) og kan ikke passe mine ringe mere men avavav det gør nas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også have ondt i mine fingreled nogle dage.. Tror ikke jeg har så meget væske i kroppen, da jeg stadig kan passe min vielsesring.. Men AV hvor det kan gøre ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på præcis samme måde som dig - synes også , at det var lidt underligt <_<

Men jeg har også lidt væske i fingre og fødder, så det passer vist meget godt med hvad, alle I andre beskriver.

Det er bare ret så irriterende, når man lige pludselig har svært ved at vaske hår om morgenen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER