Guest Gremina

bleer

6 indlæg i dette emne

Ja nu skal jeg jo først føde engang i starten af februar. men tænkte på til jer der bruger aldi bleer, startede i ud med dem med det samme eller et andet mærke, så nemlig i dag at de gik helt ned til 3-6kg vi har altid brugt aldi bleer til den store, men statede ud med libero

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte Rema1000s i str. 1 og 2

Nu bruger jeg Aldis i str. 3 og dem er jeg MEGET glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt aldis bleer lige fra hun vejede tre kg (2700 v fødsel) Er super glad for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede ud med Libero, så Pampers, så Aldis og bruger nu Remas. Personligt vil jeg næste gang bruge Lubero/Pampers helt i starten og så skifte til de andre år afføringen bliver mere normal, men jeg havde også en der sked meget igennem i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede ud med Libero, men har nu opdaget Rema1000's bleer og synes de er ret gode + de er både svanemærket og astma og allergi mærket, hvilket Aldis ikke er. Så næste gang vil jeg klart vælge Rema1000's bleer fra starten af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede ud med Libero (det var dem, de havde på sygehuset), og gik så over til Änglamark, som vi har været glade for. Nu bruger vi ALDI's om dagen, og Änglamark om natten, da vi havde et par lækker (hedder det det?) med ALDI's om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER