ki schou

Kun 2-3 gange bummelum om ugen

8 indlæg i dette emne

Leo er blevet så dygtig til at tisse på toilettet nu, vi kan helt stole på, at han siger til.

Men det er straks værre med bummelum.

Vi mistænker, at han holder sig, for han er gået fra at lave bummelum dagligt til 2-3 gange på en uge.

Og når det så sker, så er det enten i bukserne (surt for pædagogerne for det sker altid derhenne :whistling ) eller på toilettet i forbindelse med, at han tisser. Men han siger ikke til, når det kommer.

Vi opmuntrer ham og siger ofte til ham, at han bare skal sige til, så går vi ud på toilettet, men han benægter altid at skulle lave bummelum, selvom vi tænker, at han må være ved at eksplodere.

Fx har han sidst lavet bummelum fredag aften, så jeg tror, at der må være kommet noget i vuggestuen i dag, det finder vi ud af om lidt, når Martin kommer hjem med ham :rolleyes

Men har I andre oplevet noget tilsvarende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv børn endnu, men jeg ved at mine forældre havde et hyr med mig da jeg skulle lære at lave nummer 2 på toilettet. Det var intet problem at få mig til at tisse, men når jeg skulle lave bummelum (elsker det udtryk! :D ) gjorde jeg enten i bukserne eller bad om at få en ble på. De fandt til sidst ud af at jeg var panisk angst for det fordi det en gang havde plasket på min numse. Det løste de så ved først at sætte mig på potte og derefter putte masserr af papir i toilettet inden jeg skulle.

Kan det måske være det? Jeg var meget længe om at indrømme at det var derfor, men spørg ham ad evt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha stakkels Leo! men man kan da godt forstå drengen, altså jeg ville da heller aldrig indrømme at jeg skulle det hvis folk spurgte mig direkte :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har Isaac også haft det, men det er gået over. Jeg tror det er en fase de skal igennem, når de er ved at blive blefrie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må være en fase.

Han har siden jeg skrev dette indlæg 2 gange lavet bummelum på toilettet, hvor han har sagt til.

En gang sagde han, at der kom bummelum og en gang sagde han, at der kom tis - men resultatet var det samme :rolleyes så det går fremad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha stakkels Leo! men man kan da godt forstå drengen, altså jeg ville da heller aldrig indrømme at jeg skulle det hvis folk spurgte mig direkte :rolleyes

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en opdatering for det går stærkt herhjemme.

Leo er nu komplet renlig han siger til hver gang nu - hver aften efter maden :rolleyes . Så nu går han ikke og holder sig mere - heldigvis

Og han har netop sovet sin første nat uden ble også - uden problemer.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en opdatering for det går stærkt herhjemme.

Leo er nu komplet renlig han siger til hver gang nu - hver aften efter maden :rolleyes . Så nu går han ikke og holder sig mere - heldigvis

Og han har netop sovet sin første nat uden ble også - uden problemer.

:balloons

Hvor er han bare dygtig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER