helle b

Misdannelses - scanning

6 indlæg i dette emne

Så er det i morgen, at jeg skal til MD Scanningen.

Glæder mig meget, men er også lidt nervøs for om der

er noget som ikke er som det skal være.

Min datter på 3½ år skal med, og jeg glæder mig

til at se hendes reaktion. Hun glæder sig helt vildt

til at skulle være storesøster.

Min kæreste skal selvfølgelig også med :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weee..... det lyder helt vildt hyggeligt....

og bare rolig... det er garanteret en sund baby du gemmer på :loveshower

Jeg har først tid d. 22. november, så jeg er også gået igang med at tælle ned... det bliver så skønt at se babyen igen, og måske endda få at vide hvad det er for en :7himmel

Jeg krydser fingre imorgen og glæder mig til at høre om alt er godt når du får tid til at opdatere :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan gik scanningen??

og hvad sagde din datter til at hun kunne se babyen???

jeg skal først til MD-scanning den 6 dec. så jeg syntes der er meget lang tid til. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan gik scanningen??

og hvad sagde din datter til at hun kunne se babyen???

jeg skal først til MD-scanning den 6 dec. så jeg syntes der er meget lang tid til. :D

Hej :)

Det gik overordnet ok. Men dne vejer for lidt så vi ska ltil en vægtscanning igen om 14 dage.

Plus at der var nogle ting de ikke kunne finde i hjertet, for den lå lidt forkert og ville ikke

vende sig om. Så vi var deroppe i 1½ time hvor der bare blev scannet løs. førsten scanningsdame, hun kaldte

så på en anden, som så kaldte efter en læge, som så overvejde at kalde på en anden læge.

Så det var lidt voldsomt til sidst syntes jeg.

Men vi får så lov til at se den igen, og så håber vi alt er normalt til den tid :)

Min datter kom ikke med. Lige da vi skulle ud af døren, læste jeg i papirene at børn absolut ikke måtte komme med !!!!

Så hun blev hurtig smidt af i børnehaven på vejen :)

Bagefter var jeg også glad nok for at hun ikke var med. Jeg havde svært ved at se hvad der var hvad på skærmen, og plus at stemningen blev lidt alvorlig derinde til sidst.

Men trods alt var det dejligt at se bsbyen, og du kan roligt glæde dig til 6. december :) Tiden skal nok gå hurtigt indtil.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik i da stillet lurelysten lidt idag :loveshower

Babyen skal nok tage fint på i de næste 14 dage, så er det bare det med at ligge ordentligt så hjertet kan blive scannet igennem <_<

Kan være den lille allerede er i trods-alderen? :7himmel

Min søsters baby nægtede at vende ordentligt ved nakkefoldsscanningen og brugte hånden til at stå imod med da de prøvede at vende hende ved at prikke lidt udefra...

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville sige med det andet end, at det kan være bulen gemmer på en stædig lille krabat :goodluck

Det gode ved at få scanningen senere er også, at de så vist nok kan se mere og se bedre; det fik vi i hvert fald at vide... det er derfor vi bad om en tid så sent som muligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber at alt er som det skal være med babyen når du skal scannes igen. :D

jeg tror også bare det er en stædig lille baby som ikke gad scannes den dag. :7himmel min baby ville heller ikke ligge rigtig til NF-scanningen så det tog meget lang tid og en masse slag i maven (føltes det virkelig som om) før hun kunne måle bare lidt af nakkefolden. :D

så vi har nok bare nogle stædige babyer. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER