MforMor

Kan I anbefale makeup uden parabener og parfume?

4 indlæg i dette emne

Nu hvor vi så småt står over for at producere en baby, er jeg begyndt at blive mere bevidst om min krop, og hvad jeg putter i den. Jeg har derfor tænkt mig at blive lidt mere bevidst om tilsætningsstoffer og i særlig grad parabener og parfume.

Jeg har købt en Nilens Jord-mascara, men jeg må sige, at jeg ikke er videre imponeret. Jeg ville derfor høre, om nogen af jer har gode erfaringer med andre produkter? Fx Dennis Knudsen?

Kom gerne erfaringer om alle slags makeup-produkter : Mascara, eyeliner, neglelak, øjenskygger, foundation m.m. Ikke at jeg bruger alle disse produkter på én gang, men det hænder da, og alle kunne jo lige så godt få glæde af tråden :)

Jeg ved ikke, om der har været én før, men evt kunne vi få en opdateret snak om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er denne tråd (i "Graviditets-forummet), som handler lidt om det samme og er rimelig ny :)

Personligt brugte jeg en mascara fra Nilens Jord, som dog er udgået <_< - bruger brun eller brun/sort, og den var der åbenbart ikke nok salg i. Alle produkter fra Nilens Jord er uden parabener og parfume. Jeg har i stedet fundet en mascara fra Clinique, som viste sig at være parabene- og parfumefri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud ja, den havde jeg da helt glemt :) Vil bare kigge i den i stedet - tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jane Iredale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER