Guest Missbuller

Fødelse forberedelse

8 indlæg i dette emne

Var til fødsels forberedelse i går. Og det var meget hyggeligt. Man skal heldigvis ikke sidde på måtter som mændene frygtede i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange gange skal du til fødselsfoberedelse? Er det den som jm arrangerer? Fødselsforberedelsen som jeg skal til er kun 3 ggr, hvilket jeg måske synes er lidt for lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en seddel fra jm hvor man skal gå ind på nettet og bukke en tid inde på siden. Jeg skal til det 5 gange og er færdig til januar på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja i herlev er der ikke noget som hedder fødselsforberedelse det er sparet væk, så hvis man vil have noget så må man selv punge ud til de private. så jeg skal ikke.

vi skal kun til noget som hedder forældreaften og har ikke så meget med fødsels af gøre det er mere om graviditeden og det at blive forældre og der er 3 aftner man kan komme til og jeg var til den første i dag lidt forsinket da der står man skal komme til den første inde 20 uge <_< men fik da lidt ud af det alligevel :rolleyes

den sidste forældreaften bliver vist nok vist rund på fødegangen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været og er meget i tvivl om, jeg skal have ekstra fødselsforberedelse. På Hvidovre er der 2 aftner med ca. 100 personer i et auditorium.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt ikke at tage til fødselsforberedelse denne gang. Jeg kan ikke lige overskue at få det hele serveret og jeg har jo været til det en gang før :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke gå til noget som helst, da det jo er 4 gang. Jeg gik første gang men vi fik aldrig afsluttet det :-) og nu kan det jo være ligemeget :-)

Men dejligt at der er nogen som gør det, for tror det er en god ide at man ved hva man går ind til og ser fødegangen på det sygehus man skal føde på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger et vægtstopshold i forbindelse med graviditeten, og der er lagt 3 gange fødselsforberedelse ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER