Myliona

Graviditets smerter

7 indlæg i dette emne

Jeg har haft et par aborter, og hver gang har jeg haft stærke menses smerter. Derfor forbinder jeg den slags smerter, med noget SKIDT da jeg alle gangene, bagefter er begyndt at bløde.

Nu er jeg 5+0, og begynder at mærke SMERTER..

Men disse er IKKE som mens-smerter! Jeg bliver bare bange hver gang, og styrter ud på toilettet med en kæmpe frygt for at finde blod. Men der er intet..

Hvordan føles jeres smerter?? Hvis I kan beskrive det?

Jeg synes virkelig det føles som at have ja.. Vokseværk indvendigt :rolleyes Det er som om det hele bliver strukket - hvori mod jeg synes menses-smerter som regel føles mere som om det hele bliver fjernet - hvis I forstår? :whistling

Man kan også beskrive smerter lidt anderledes - for det føles lidt som om ejg skal på toilettet når det er der, men det skal jeg ikke :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er altid lidt svært at beskrive smerter :)

Jeg syntes at ligamentsmerter føltes som milde menstrautionssmerter. Sådan en ulmen i maven som, når mens er på vej.

Nogen gange kunne det også stikke lidt i den ene side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det føles lidt som om man er.. Varm i maven :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 6+6 og havde i den foerste uge efter II saa oemt, saa oemt et underliv. Laegen sagde at vi ikke maatte sexe, men kunne virkelig heller ikke forestille mig det med det oemme underlive - av av! Men tror bare det var en reaktion paa spiren og alt, der fulgte med, for nu er det vaek.

Om morgenen har jeg det godt efter alle mine 9 timers nattesoevn :whistling Om eftermiddagen bliver jeg traet, lidt oem i laenden og kan godt faa lidt mens-agtigt murren i maven, men slapper bare af. Jeg har ogsaa nogle gange et slags "stjerneskud" af en lille smerte i venstre side. Slet ikke noget vildt, saa smerter er saa meget sagt, men min soster siger at saa sidder den der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg kan komme frem til, er jeg 4+6 i dag :loveshower

Jeg er dog plaget mere med tanker og spekulationer end med smerter i kroppen. Vågnede i morges 04.30 og testede :whistling Synes stregerne er blevet lidt tydeligere men ikke meget. Ville gerne de blev rigtig kraftige er alligevel snart i uge 5 :huug

Nå men jeg har lidt ondt i lænden og i :hophop og det bliver værre hen mod aftenen. Jeg er også meget oppustet og har lidt ondt i maven ind i mellem. Jeg tænker tit bare der ikke kommer blod på papiret, når jeg er på toilettet. Der er s.. nervepirrende det her :kuller Ved godt jeg skal være positiv men er så bange for at miste det især nok fordi jeg har læst så meget om de ulykkelige mennesker der har oplevet at det ikke blev hængende.

Jeg håber på det bedste for os alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg kan komme frem til, er jeg 4+6 i dag :loveshower

Jeg er dog plaget mere med tanker og spekulationer end med smerter i kroppen. Vågnede i morges 04.30 og testede :whistling Synes stregerne er blevet lidt tydeligere men ikke meget. Ville gerne de blev rigtig kraftige er alligevel snart i uge 5 :huug

Nå men jeg har lidt ondt i lænden og i :hophop og det bliver værre hen mod aftenen. Jeg er også meget oppustet og har lidt ondt i maven ind i mellem. Jeg tænker tit bare der ikke kommer blod på papiret, når jeg er på toilettet. Der er s.. nervepirrende det her :kuller Ved godt jeg skal være positiv men er så bange for at miste det især nok fordi jeg har læst så meget om de ulykkelige mennesker der har oplevet at det ikke blev hængende.

Jeg håber på det bedste for os alle :kram

Jeg havde det PRAECIS som dig i foerste uge efter jeg havde testet, selvom jeg havd en bragende positiv test. Saa havde jeg ogsaa en pletbloedning og fik en scanning, som jeg saa skal opfoelges paa imorgen til endnu en scanning. Intet tyder dog paa andet end at vi har det godt, bettenok og jeg.

Jeg vil bare sige, at vi har ikke nogle garantier for at alt gaar som det skal - du har ikke anden indflydelse end den, at du kan spise sundt og passe paa dig selv og din bebs - og vaere i balance. Du har hormoner droenende rundt i din krop, som forvirrer dig. En amerikansk foedselslaege, som var gaest paa vores hotel, sagde til mig, at det er "out of your hands - just go with it and enjoy it. It CAN be fun to be pregnant".

Og det er jo rigtig. Jeg har formaaet at vende mine nervoese tanker til spaending - det meste af tiden da! Min jeg arbjeder ogsaa meget med at traekke vejret og taenke positive tanker. Jeg taler med mine engle og beder dem om hjaelp til at klare det og beder dem om at passe paa os.

Det blev vist lidt langt :btopic

Jeg haaber ogsaa paa det bedste for alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det PRAECIS som dig i foerste uge efter jeg havde testet, selvom jeg havd en bragende positiv test. Saa havde jeg ogsaa en pletbloedning og fik en scanning, som jeg saa skal opfoelges paa imorgen til endnu en scanning. Intet tyder dog paa andet end at vi har det godt, bettenok og jeg.

Jeg vil bare sige, at vi har ikke nogle garantier for at alt gaar som det skal - du har ikke anden indflydelse end den, at du kan spise sundt og passe paa dig selv og din bebs - og vaere i balance. Du har hormoner droenende rundt i din krop, som forvirrer dig. En amerikansk foedselslaege, som var gaest paa vores hotel, sagde til mig, at det er "out of your hands - just go with it and enjoy it. It CAN be fun to be pregnant".

Og det er jo rigtig. Jeg har formaaet at vende mine nervoese tanker til spaending - det meste af tiden da! Min jeg arbjeder ogsaa meget med at traekke vejret og taenke positive tanker. Jeg taler med mine engle og beder dem om hjaelp til at klare det og beder dem om at passe paa os.

Det blev vist lidt langt :btopic

Jeg haaber ogsaa paa det bedste for alle :kram

Tak for dit svar :) Jeg er bare lidt :kuller for tiden, men du har fuldstændig ret. Jeg har altid været en stille og lidt skræmt pige, der er bange for fremtiden, selvom jeg egentlig altid har været heldig. Det er bare, når det gælder så store emner og første gang, så bliver jeg lidt usikker på, om det nu også går og det gør det da. Det er vel lidt spild af tid at spekulere, som jeg gør, jeg kan bare ikke lade være :unsure

Vi krydser og håber :gp

:kram CC

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER