Guest Smilla

Nogen der kan sy denne her?

9 indlæg i dette emne

Jeg synes den er SÅ FIN!!!!! Måske man sku sætte den i produktion? ;) Må man egentlig det? Altså tage noget småfolk-sengetøj og lave om og sælge det som nederdele?

Så vidt jeg ved har de ikke taget patent på deres æble?

Smider lige et billede af en kjole også :)

w0orv8.jpg

post-267-078288700 1290384939_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt sy sådan en :o)

Der er vel ingen der kan forbyde at klippe i sengetøjet og bruge det på en nederdel. Men om hvorvidt man må vidresælge det kunne jeg godt være i tvivl om- i hvert fald at skrive at det er Småfolk må man vist ikke. Jeg er ikke lige helt inde i de regler, men nu gemmer jeg billedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt sy sådan en :o)

Der er vel ingen der kan forbyde at klippe i sengetøjet og bruge det på en nederdel. Men om hvorvidt man må vidresælge det kunne jeg godt være i tvivl om- i hvert fald at skrive at det er Småfolk må man vist ikke. Jeg er ikke lige helt inde i de regler, men nu gemmer jeg billedet ;)

Wauw :) Fedt! Nu har jeg lige bestilt en af hende i en str 2 år - den hun har lavet er en str 3-4 år. Det er da nok den smukkeste nederdel jeg længe har set.

Du skal også lige se hvad hun også har lavet, men altså 300 kr....ja det er jo ikke fordi det er dyrt, men det er mange penge her nu når december kommer! Håber jeg får solgt noget fra min TS så køber jeg den dælmer! :)

w0orv8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok fin Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja!! Jeg er også selv HELT skudt i den! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har flere bukser med småfolk og et enkelt katvig, et par er købt på TS hanna-banana tror jeg hun hedder, og de 2 andre har jeg fået en sød BX til at lave ud af mit eget stof :) Så om man må eller ej, så har jeg dem uden dårlig samvittighed. Men nu når du siger det, så var jeg nede hos min lokale tøj pusher forleden, og der havde V disse på:

44203_448763137249_588637249_5274709_6548557_n.jpg

Ekspedienten var helt vild, og ja var det ikke fordi hun havde småfolk som stor mærke, så ville hun ha jeg skulle kontakte hende som lavede dem.. Men hun sagde da lidt spøjst, at jeg skulle sende billedet til småfolk uden ansigt - altså anonymt og sige de godt kunne komme i sving med at lave sådan nogle.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nai hvor ER HAN SØD!!! Det da helt vildt som han ligner Frederic bare i en lysere udgave :D

Ja de er SÅ fine de bukser! Tak for tippet :)

Ja jeg har været ude hos nogen som ville have at Småfolk skulle lave badeforhæng og måtter etc til badeværelset....Jeg skrev det til Småfolk, men de sagde at det var for dyrt i produktion ifht efterspørgsel...så det turde de ikke gå i gang med pt :)

Men de der bukser....det kan kun gå for langsomt :) Det må også være sjovt for folkene bag Småfolk at se børn med alle mulige "småfolkebukser" som folk selv har syet fordi de er vilde med deres æbler :)

Jeg har lavet sådan nogle strygelapper med småfolks æbler og klistret på et par af Emilies bukser på knæene, rigtig sødt...de originale bukser koster 500 kr :S Uhhh!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk smuk SMUK kjole!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja!!! :D Jeg har da aldrig set noget lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER