SoBa

Ønsker

3 indlæg i dette emne

Kære erfarne ladies

Jeg ved ikke helt, hvor jeg skal poste dette indlæg- så feel free til at rykke det rundt.

MEN sagen er, at jeg snart har fødselsdag /og det snart er jul. Baby er ikke kommet på det tidspunkt, og jeg/vi har egentligt ikke lyst til at ønske os baby/børneting...

Så derfor har jeg sat hjernen i blød efter ting som JEG kunne ønske mig, men som jeg bliver vildt glad for i tiden op til fødslenog specielt efter mens jeg er på barsel... Har I nogle ideer/ffi til hvad der er lækkert/praktisk/godt...

Selv har jeg foreløbigt følgende ideer:

Ammekjoler i lækkert uld som jeg hars et hos milker (kan bruges både før og efter)

gavekort til graviditetsmassage (mon ikke det er tiltrængt de sidste 2 mnd?)

Eller har jeg gjort mig tanker om, hvorvidt en god varm vinterjakke er at foretrække- en vandtæt? Går udfra at man traver meget med barnevognen til at starte med, og eftersom jeg har termin d.6 januar er der jo ret koldt de første mange måneder. Men er det regntøj man har brug for, eller bare en varm jakke eller...?

Og er der andre ting I tænker som kan være en god ide at ønske sig?

Håber I forstår hvad jeg mener, og vil dele nogle gode ideer med mig...

KNUS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fødselsdag i februar og termin en måned efter. Jeg har planer om at ønske mig en lækker lang morgenkåbe. til når jeg skal op om natten og amme. Og nogle lækre hjemmesko til samme formål ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også fødselsdag snart og har først termin i februar men jeg har ønsket mig gavekort til en fotograf så jeg kan få taget lidt billeder af maven eller af vores søn når han kommer til verden og så har jeg ønsket mig gavekort til div tøjbutikker så jeg kan få en masse nyt tøj som jeg kan passe når jeg har født :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER