Zicla

har været til gynækolog

6 indlæg i dette emne

Jeg har været til scanning hos gynækologen i dag. Da jeg kommer derop, ventede til hun var klar til at tage i mod mig. Jeg kommer ind til hende og vi fik snakket lidt frem og tilbage. Hun scanner mig og hun kunne ikke se nogen hjerteblik:-( Men hun kunne se at der er noget. Hun mente så jeg er tidlig i min graviditet. da hun var færdig, fik vi snakket mere og jeg fortalte hende at jeg har haft uregelmæssig cyklusser og jeg har brugt ÆL tests m.m. Så hun regnede frem og tilbage og tilsidst regnede hun ud at jeg nok er 5+3 i dag. Nok derfor ikke nogen hjerteblik.

Det er virkelig helt hen i vejret synes jeg, så det vil sige at ifølge hendes udregning så testede jeg 3+3... Måske har hun ret for jeg fik jo en meget svag test da jeg testede. Men jeg forstår det stadig ikke for jeg kunne mærke ca en uge før at jeg gik tiere på toilettet (Mest om natten) Så i følge hendes udregning har jeg termin den 22 juni....

Jeg skal dog til scanning igen tirsdag i næste uge og se hvordan det har udviklet sig og håbe på hjerteblik:-) Jeg ved at jeg er gravid, da jeg har diverse symptomer på graviditet.

Da jeg så skulle hjem, fik jeg den ledeste kvalme at jeg hurtig tog en kop vand da jeg kom hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min soester var ogsaa til scanning og var ikke saa langt henne, som hun troede. Hun blev sendt til scanning igen 2 uger efter. Jeg blev selv scannet i loerdags, 5+1, fordi jeg havde lidt roedbrunt stads, og skal saa scannes igen den 3. nov., fordi man ikke kan se noget hjerteblink eller -lyd i uge 5.

Men jeg kan godt forstaa, hvis du er forvirret :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man bliver lidt forvirret men jeg håber at scanningen siger at jeg stadig er gravid, men udfra mine symptomer, så burde jeg stadig være gravid... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi krydser fingre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at du stadigvæk er gravid :gravid og bliver ved med at være det de næste otte måneder :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+2, også meget svagt positiv, så jo det kan jo godt lade sig gøre, krydser fingre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER