Abelka

ipod

11 indlæg i dette emne

Min mand snakker tit om at en ipod ville være skøn til hans løbeture, så jeg påtænker at købe en sådan til ham i julegave.

Problemet er bare at jeg ikke aner noget som helst om sådanne sager - jeg er faktisk blevet en uvidende bedstemor i løbet af de sidste par år :rolleyes

Kan google mig frem til en hel masse forskellige 'nano', 'shuffle' etc. og kan da også se en gigantisk prisforskel - men hvad "bør" jeg købe?

Behovet er bare at den kan indeholde og afspille musik! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa, jeg er selv løber med ipod så vil da lige gi min mening..

jeg har en shuffle og en touch.. shuffle er god fordi den netop bare kan afspille musik og den fylder ingenting.. en touch er også god, men noget større og den kan end del mere.. og fylder mere.. så jeg bruger min shuffle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa, jeg er selv løber med ipod så vil da lige gi min mening..

jeg har en shuffle og en touch.. shuffle er god fordi den netop bare kan afspille musik og den fylder ingenting.. en touch er også god, men noget større og den kan end del mere.. og fylder mere.. så jeg bruger min shuffle :)

Jeg har de samme.. :) Shuffle til at løbe/cykle med, touch til flyveture og børneunderholdning (og musik, men ikke til løbeture ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har de samme.. :) Shuffle til at løbe/cykle med, touch til flyveture og børneunderholdning (og musik, men ikke til løbeture ;))

lige præcis, jeg ville være lidt bange for at tabe min touch når jeg løber.. lidt ærgeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til det er en shuffle jeg skal ha' fat i :)

Tak for det :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han godt kan lide at tracke sine ruter og følge med i hvordan hans udvikling er, så kan du også vælge nanoen. Den nye der er kommet på markedet er nemlig lige så lille som shufflen, men tilgengæld har den skærm og et program fra Nike hvor du kan følge dine løbevaner. Prismæssig er den selvfølgelig dyrere end shufflen, men helt klart billigere end touchen. Jeg ville nok vælge nanoen :)

men gå ned i den nærmeste elektronik forretning og se dig for, for der findes mange alternativer til iPod'en som er lige så gode men billigere. Creative og Sony laver også gode mp3 afspillere. Dog hold dig fra "billig mærkerne" såsom dantax, medion etc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han godt kan lide at tracke sine ruter og følge med i hvordan hans udvikling er, så kan du også vælge nanoen. Den nye der er kommet på markedet er nemlig lige så lille som shufflen, men tilgengæld har den skærm og et program fra Nike hvor du kan følge dine løbevaner. Prismæssig er den selvfølgelig dyrere end shufflen, men helt klart billigere end touchen. Jeg ville nok vælge nanoen :)

men gå ned i den nærmeste elektronik forretning og se dig for, for der findes mange alternativer til iPod'en som er lige så gode men billigere. Creative og Sony laver også gode mp3 afspillere. Dog hold dig fra "billig mærkerne" såsom dantax, medion etc

det der program har en touch også..

i øvrigt vil jeg heller ikke anbefale denver.. den er ikke særlig god..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når det er til løb så helt klart en shuffle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre - shuffle til løb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til løb syntes jeg shuffle er helt suveren, den er så let og nem at sætte fast

Touch fylder og vejer lige de mere til at jeg ikke findrt den optimal til løb medmindre den skal kunne en masse andet også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker igen :)

Nu er der skrevet hvilke mærker jeg i hvert fald ikke skal vælge - men skal jeg Så vælge?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER