helle b

YES !!! :)

8 indlæg i dette emne

Samlede mod til mig og sprang op på vægten i dag :whistling

KUN 3 KG+ :super :yiepie :rolleyes :balloon :loveshower

:mam Spiser eller slik, kage, chips, is osv HVER DAG :sandie

Er SÅ stolt af mig selv :yay

:balloons

Helle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Helle,

Jeg kan sagtens følge dig... :whistling

Vægten sagde +2,2 kg i går og jeg har heller ikke levet fanatisk. :badgirl

Jeg er meget stolt over, at jeg startede med at træne i dag. Har desværre lidt ondt i længden / haleben.

Hilsen Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke spise guf mere.... er lidt misundelig...

Men har så heller ikke taget på endnu, så det er jo meget godt, når man i forvejen har rigeligt på sidebenene :-)

Men jeg savner at kunne æde slik, chips og lign når man hygger med film i weekenden... jeg får bare kvalme af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I heller ikke har taget så meget på....

Jeg tænker konstant på at det og skal af igen, og det er ikke nemt...

jeg skal vejes og ha taget billeder igen på torsdag, så er spændt på hvad vægten siger :)

Tager I også graviditets billeder ??

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke taget nogen indtil videre... men det er så også fordi jeg ikke har lyst til at kigge på mit bare flæsk :whistling

Tror jeg har taget ca. 1 kg på nu, og det har så ligesom placeret sig imellem mine to "deller", så måske begynder jeg snart at se gravid ud :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det dejligt at du ikke har taget mere på endnu. :D

jeg kan ikke finde ud af min vægt. <_< den går et par kilo op og så går den et par kilo ned og sådan har den gjort hele graviditetet. jeg har dog ikke taget mere på end min startvægt for i forhold til den så har jeg tabt mig 2 kilo siden graviditeten. men min jordmoder siger at det er ganske normalt når man har ekstra på sidebenene for jeg spiser meget mere end jeg plejer så jeg burde jo egentlig tage på men det kommer nok når jeg kommer længere i forløbet. :D

har i et håb for hvor meget/lidt i satser på at tage på gennem graviditeten??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert du ikke har taget mere på :)

Jeg skal vejes i morgen (Vejer mig når jeg går ind i en ny uge, ca hver 3. uge)

Har været syg siden sidste onsdag med en ordentlig tandbyld, så har næsten ikke spist

noget, for har ikke ku åbne munden og har også haft synkebesvær og ondt i halsen.

Så tror ikke jeg har taget så eget på endnu.

Da jeg ventede min datter tog jeg 18kg på :blush ....

Men dengang blev jeg også fuldtidssygemeldt fra uge 16 og gik hjemme og lavede ingenting i 5 mdr.

håber ikke der kommer mere end 10kg på denne gang. Nu må vi se :)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh... jeg er jo allerede fuldtidssygemeldt... men prøver at komme ud og gå osv hver dag... det er bare ikke altid mit bækken vil lystre mig, så nogle dage kommer jeg ikke længere end sofaen :badgirl

Jeg håber lidt at jeg max tager de kg på de anbefaler til overvægtige... mener det var 6-9. Men skulle der komme mere på, tager jeg da det med. Jeg har ikke lyst til at være fanatisk med hvad jeg spiser, da jeg tror at babyen har det bedre med en mor der er afslappet og gravitamin+jern+fiskeolie, sørger for at vitaminer og mineraler er dækket ind.

Kalk-behovet sørger kroppen så for ved at give mig cravings efter ost, mælk og yoghurt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER