MissingLink

Vis mig en smart

11 indlæg i dette emne

frisure :glad

Jeg skal til frisøren i morgen. Jeg ville gerne have en page, som der ikke bare er lige hele vejen rundt.

Er der ikke nogen, der har et godt forslag til, hvordan en smart page-frisure skal se ud?

Kom med jeres gode bud :glad :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vild med en skarp page med skarpe kanter og klippet helt op i nakken, det er suuuuper flot,.

skal lige se om jeg kan finde et billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med en skarp page med skarpe kanter og klippet helt op i nakken, det er suuuuper flot,.

skal lige se om jeg kan finde et billede :)

:glad :glad Ja, det er også sådan noget jeg tænker, men kan ikke lige finde sådan noget. Ville gerne have et billede med til frisøren, da jeg er en dør til at forklare sådan noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2Ml4u.jpg

man kan desværre ikke se den bagfra men hun er klippet godt op i nakken men har stadig lange længder, super flot :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med dem her?

Jaaaaa! Det var faktisk hendes frisure jeg havde set, nu jeg ser billedet- kunne dælme ikke huske hvem det var :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2Ml4u.jpg

man kan desværre ikke se den bagfra men hun er klippet godt op i nakken men har stadig lange længder, super flot :glad

Ja, det er lige sådan noget.

Tusind tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa! Det var faktisk hendes frisure jeg havde set, nu jeg ser billedet- kunne dælme ikke huske hvem det var :)

Argh!! Scary!! Nu kan jeg også læse dine tanker!!! :o LOL :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, Victorias hår på de 4 små billeder er jeg også helt vild med. Har faktisk et print hjemme i skuffen, til at tage med til frisøren, når trangen en dag kommer over mig...

Synes det er SÅÅÅÅÅ fedt...Men gud ved om det er til at holde, det skal jo glattes ret så meget for at få det til at sidde.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom du til frisør nu hvor Isabella er syg?? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom du til frisør nu hvor Isabella er syg?? :kram

Næ, det gjorde jeg ikke. Og oveni det; da jeg var på vej fra apoteket med medicin til den lille, ringede de fra SFO´en og sagde, at jeg skulle hente den store, der havde banket hovedet i gulvet :( Mors hår må vente lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER