fynboen

Er godt nok i tvivl..

6 indlæg i dette emne

Jeg har jo temin til d. 31 jaanuar og er godt nok i tvivl om jeg skal købe en form for flyverdragt eller en varm køredragt til junior... Hvad gør i andre og hvad har i gjort...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sofia er født i april, men det var stadig meget koldt.. Jeg havde købt en fleecedragt i str 50 og en jakke i str 56.. Begge dele har hun haft på én gang og dragten var da vi kørte hjem fra sygehuset..Så man kan ikke just sige vi brugte det meget :)

Det første stykke tid var vi ikke ret meget ude og der var hun pakket godt ind i en dyne, så vi fik ikke rigtig brug for det..

Men nu er det oftere koldere i januar end april, så jeg ville nok købe en fleecedragt i str 56 og så er den muligvis lidt for stor, men det betyder ikke så meget ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har termin nytårsaften. Vi har købt en flecedragt, og så så er min mor i gang med at stikke diverse trøjer og jakker, og et uldtæppe, så regner med at det er nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe en uldfleece dragt fra filiokus.dk

(synes syntet fleece er svært at ånde i og bliver så elektrisk i frostvejret)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep en lækker ulddragt/køredragt ville jeg også satse på. Du finder heller ikke en flyverdragt i så lille en størrelse tror jeg.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må på jagt på brugt markede, medmindre jeg lige falder over en i H&M...nu skal junior jo have den på hjem fra sygehuset... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER