Guest Majkat

At teste positivt sent

3 indlæg i dette emne

Jeg har læst flere steder at nogen først har kunne teste positiv et stykke tid efter forventet mens.

Har I så slet ikke kunne teste overhovedet... Altså ikke engang en lille bitte positiv streg inden?

Jeg forsøger at klamre mig til et lillebitte håb om at der måske er en bebse på vej til os på trods af negative test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sidste gang jeg var gravid testede jeg negativ på dagen for min forventede mens (råbende negativ) hvor 7 dage over tid testede jeg svagt positiv som så ændrede sig efterhånden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange som har testede sent positivt, men jeg er rimelig sikker på, at du godt kan tage ud gangspunkt, fra hvordan det har været de andre gange. :ba

Jeg selv har lige haft en underligt mens, hvor jeg testede negativ :unsure og efter et par dage blev testen svag positivt og da jeg de andre gange har blødt under gravidtet, valgte min læge at sende mig til scaningen, som viste at jeg desværre havde en Bio :(

hvis det bliver ved, ville jeg kontakte min læge og hører om mulighed for en blodprøve, inde du bliver klar til den lukket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER