simonelc

av av av i min armhule

11 indlæg i dette emne

har nu her de sidste 2 dage haft ondt i begge mine armhuler men det er nu gået over i kun den ene, og er så øm så øm.. please sig at der er en af jer herinde der har eller har haft det sådan og ved præcist hvad det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det kommer an på hvordan det gør ondt, hvis det føles som om du er hævet altså det gør ondt når man trykker ind? så kan det være lymfekirtlerne... hvis det er det kan det komme af mange forskellige ting, og hvis det bliver værre så er du nød til at gå til lægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har nu her de sidste 2 dage haft ondt i begge mine armhuler men det er nu gået over i kun den ene, og er så øm så øm.. please sig at der er en af jer herinde der har eller har haft det sådan og ved præcist hvad det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er øm når jeg svinger armen og er øm når jeg trykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

beklager jeg kommer til og skrive det flere gange men er ny herinde og kan ikke helt finde ud af det:::::)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men er ikke øm hele tiden mest når jeg trykker i armhulen. og mine mælk er begyndt og løbe så jeg ved ikke lige om det har noget at sige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men er ikke øm hele tiden mest når jeg trykker i armhulen. og mine mælk er begyndt og løbe så jeg ved ikke lige om det har noget at sige

Hvis du har født og din mælk er begyndt at løbe til, så kan det også være begyndende brystbetændelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke født skal først føde den 26/12 så jeg tror ikke det er det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være mælkekirtler der driller. Jeg har en aktiv mælkekirtel i den ene armhule. Da jeg ammede nr. 2 fik jeg en øm knude i armhulen og fik det tjekket med mamografi. Lægen konkluderede hurtigt at det var en mælkeknude.

Her i tredje graviditet har jeg i en periode været øm i armhulen. Tænker at det er fordi mælkekirtlen forbereder sig til at give mælk. Ved de to første børn er det strømmet ud med mælk fra kirtlen i armhulen, når jeg har ammet i begyndelsen. Efter lidt tid er det stoppet igen, fordi den ikke bliver stimuleret som brysterne gør.

Hvis du er nervøs så kontakt lægen og hør hvad han/hun mener :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay tak for hjælpen.. :) jeg vil prøve og ringe til lægen imorgen, men tror nu ikke det er noget jeg skal ind og ha lavet en mammografi på da det kun har gjort ondt i 2 dage og har været ømt. men den eller de knuder kommer jo ikke bare over nigth så jeg tjekker bare for en sikkerhedsskyld.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan også være noget betændelse i svedkirtlerne, har ikke selv prøvet det men min kære mand har haft det mange gange og det gør armhulerne ret er ømme og han må ikke længere bruge deo med antiasperant(staves ;) )

men ring til lægen det kan jo være mange ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER