Forunderligt

På gensyn!

3 indlæg i dette emne

Så er min mens endelig på vej med den første lillebitte pletblødning - jeg har det ok med det for havde lidt indstillet mig på det ikke var lykkes denne måned alligevel efter de sidste negative tests. Har fået en god snak med min kære mand om PB og vi er blevet enige om at udskyde det lidt af forskellige job/praktiske årsager, forhåbentlig kun 3-6 mdr. Så jeg forlader jer søde piger en stund, håber selvfølgelig I alle er rykket over på gravid siderne når jeg kommer tilbage :D

Held og lykke til jer alle og tak for denne gang! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er min mens endelig på vej med den første lillebitte pletblødning - jeg har det ok med det for havde lidt indstillet mig på det ikke var lykkes denne måned alligevel efter de sidste negative tests. Har fået en god snak med min kære mand om PB og vi er blevet enige om at udskyde det lidt af forskellige job/praktiske årsager, forhåbentlig kun 3-6 mdr. Så jeg forlader jer søde piger en stund, håber selvfølgelig I alle er rykket over på gravid siderne når jeg kommer tilbage :D

Held og lykke til jer alle og tak for denne gang! :loveshower

:kram til dig. Håber snart I for styr på job mv, så I kan fortsætte med PB. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

også et :kram herfra! og :goodluck med det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER