Unknown

Slettes

5 indlæg i dette emne

Da jeg var til skanning denne gang, startede hun med at skanne udvendigt. Jeg har dog en bagoverbøjet livmoder og derfor var det svært at se godt nok og hun skiftede derfor og skannede indvendigt.

Jeg mener at da jeg var til MD med Sebastian der var det udvendigt, da barnet på det tidspunkt er så stort at man bedre kan se.

Jeg er ikke helt 100 % sikker på deres uddannelse, men tror de er jordemødre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej - som udgangspunkt scanner de udefra. Måske de scanner nedefra, hvis de har problemer med at se.

Jeg tror ikke, at det nødvendigvis er en jordemoder - det mener jeg ikke, at vores scannings-person var. Jeg tror ikke, at du skal regne med, at hun kan hjælpe med kvalmen og opkasten, men man kan vel blive positivt overrasket :rolleyes

Jeg fik hjælp andetsteds på hospitalet ved at min læge henviste mig - så jeg ville tale med min læge og spørge, om du må komme ind og tale med dem på hospitalet (altså hvis du selv mener, at det er nødvendigt). Jeg fik nogle mirakkel-piller, der faktisk er mod transportsyge - de hedder prometazin, og er helt sikre at indtage.

Krydser fingre for snarlig bedring hos dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg var til nf var det en jordemoder som scannede mig og det forgik uden på maveskinnet...

med hensyn til kvalmen, har du så prøvet seaband armbåndene somkan købes i matas og på apoteket??? jeg syntes de var fantastiske og de fik min kvalme og opkast helt væk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi var afsted i går - og det foregik udenpå maveskindet. dog ville den lille altså ikke som den skulle.

der blev danset, vinket, moonet og mor blev kildret inde i maven. Men den ville ikke vende ryggen til. så vi må afsted igen næste uge.

Seabands har jeg på hele tiden. men det er stadigvæk rigtig slemt. Hun henviste mig dog til akuounktur, så jeg skal ringe på mandag og høre hvor når jeg kan få en tid :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER