Caramia

Hvordan kommer jeg til Østerbro på fredag?

5 indlæg i dette emne

Sagen er den at jeg skal til 3D-scanning på Østerbro (Slagelsegade) på fredag, men der er indre by jo spærret af mellem 8-18. Så hvordan hulan kommer jeg derind hvis det ikke skal være med bus/metro?

Jeg kommer kørende af Øresundsmotorvejen (fra Sverige) og kan simpelthen ikke overskue hvor der er lukket og hvor der ikke er...

Er der nogen af jer der kan hjælpe med en alternativ rute derind? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sagen er den at jeg skal til 3D-scanning på Østerbro (Slagelsegade) på fredag, men der er indre by jo spærret af mellem 8-18. Så hvordan hulan kommer jeg derind hvis det ikke skal være med bus/metro?

Jeg kommer kørende af Øresundsmotorvejen (fra Sverige) og kan simpelthen ikke overskue hvor der er lukket og hvor der ikke er...

Er der nogen af jer der kan hjælpe med en alternativ rute derind? :help

Du kan se et detaljeret kort HER

Det er muligt at komme frem i bil, men du skal hele vejen uden om midtbyen på den vest- og nordlige side af søerne - og det er du nok ikke den eneste der skal. Værst bliver det nok at skulle over Langebro og af på den anden siden inden afspærringerne kommer - det bliver kaos! <_< Jeg ville ALTID vælge at stille bilen på det nordlige Amager (f.eks. Amagerbro) og så tage metroen og det offentlige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er østerbroer selv og jeg ville foreslå dig at tage motorvejen uden om og køre fra ved Ikea/Lyngby - Brogårdsvej. Derefter køre ind af lyngbyvejen - videre af Østeralle`og sætte bilen ved trianglen!

Du kan også parkere bilen eventuelt ved Emdrupvej og tage bus 15 lige til døren.

Arbejder selv på Trianglen så glæder mig ikke til den kommende uge!

Hvis du ikke kan finde frem guider jeg dig gerne 61772329

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige kigget nærmere på den side jeg linkede til i går og det ser da ud som om det kun er området omkring H.C.Andersens Boulevard der er afspærret allerede fra fredag. Så det burde være muligt at komme igennem i bil. Enten over Christianshavn og via Kgs. Nytorv/Bredgade mod Østerbro eller via Langebro, bag om Tivoli og langs Søerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det rigtigt?

Ej det må jeg lige kigge nærmere på. Jeg havde fået oplyst at det var det hele der var spærret af.

Men selvfølgelig bliver trafikken noget mere presset når alle dem der normalt benytter de spærrede veje, pludselig skal køre andre ruter.

Umiddelbart havde vi ellers snakket om at lave "metro-finten" og parkere bilen på Amager og tage metroen til Kongens Nytorv og en bus derfra til Trianglen.

Jeg kunne nemlig godt foranlediges til at tro, at det er den hurtigste løsning. Men jeg må kigge lidt nærmere på det.

Jeg holder alle muligheder åbne - også den du foreslog Linda77 :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER